دبير سياسي اتحاديه اول دانشجويان دانشگاه آزاد گفت: اقرار به اشتباهات از سوي سران اصلاحات شايد راهکاري براي بخشش آنان از سوي مردم باشد چرا که لطماتي که مردم به واسطه اشتباهات سران اصلاحات ديدند، لطمات قابل توجهي بود.


اميرمحمد مسجدي دبير سیاسی مجمع اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران ،در ارتباط با حضور مجدد اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اظهار داشت: حوادث كوي دانشگاه 78 ، فتنه 88 و تحريم انتخابات مجلس شوراي اسلامي جایی براي بازگشت به عرصه سیاست براي اصلاح طلبان باقي نگذاشته است.

وي گفت:‌ مردم قطعا گروهي از اصلاح طلبان را که با تمكين از مقام معظم رهبري و حركت در راستاي مصالح نظام، مسير خود را از بيراهه اي که برخي اصلاح طلبان به آن اصرار داشتند، جدا كردند، مي بخشند.

اين فعال دانشجويي تصريح كرد: اگر اصلاح طلبان با اعلام مواضع شفاف پا به عرصه سياست بگذارند، هيچ اشكالي براي حضور آنها در اين عرصه نيست.

مسجدي با بيان اينكه پرونده اصلاح طلباني که از ملت عذرخواهي نکرده و کماکان بر مواضع خود اصرار دارند، براي مردم ما مختومه شده خاطرنشان كرد: افرادي كه در خفا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه گام بر مي دارند، ديگر جايي در بين مردم ندارند.

دبير سياسي اتحاديه اول دانشجويان دانشگاه آزاد به حمايت غرب از سران فتنه اشاره و تصريح كرد: ويروسي كه از سوي غرب به ساختار اصلاحات وارد شد، اين سيستم را به از درون بيمار کرد.

وي در ادامه به بيانات مقام معظم رهبري در جذب حداكثري اشاره کرد و گفت: اقرار به اشتباهات از سوي سران اصلاحات شايد راهکاري براي بخشش آنان از سوي مردم باشد. چرا که لطماتي که مردم به واسطه اشتباهات سران اصلاحات ديدند، لطمات قابل توجهي بود و بايد دوباره اعتماد ملت ايران نسبت به اين ها جلب شود که اين پروسه زمان بري را مي طلبد.

برچسب ها: مسجدی ، اصلاح ، طلبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار