دبير كل حزب عدالت طلبان ايران اسلامي با تاكيد بر استقلال عمل حزب عدالت طلبان در انتخابات رياست جمهوري آينده اظهار داشت: سعي داريم به گونه اي حركت كنيم كه به جريان و گروه خاصي وابسته نباشيم.

نعمت الله حكيم دبير كل حزب عدالت طلبان ايران اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران پيرامون مواضع اين حزب در انتخابات سال آينده گفت: با توجه به اهداف و سياست هاي حزب، در پي ايجاد عدالت در جامعه، دفاع از منويات مقام مظعم رهبري و مديريت صحيح به صورت يك مجموعه مستقل در راستاي كمك به اهداف نظام هستيم.

وي با تاكيد بر استقلال عمل حزب عدالت طلبان در انتخابات رياست جمهوري آينده اظهار داشت: سعي داريم به گونه اي حركت كنيم كه به جريان و گروه خاصي و همچنين به  دولت وابسته نباشيم تا اگر خط مشي آنها تغيير كرد ما مجبور به تغيير اهداف و مواضعمان نشويم.

دبير كل حزب عدالت طلبان ايران اسلام با بيان معيارهاي اين مجموعه درباره گزينش كانديداي رياست جمهوري بيان داشت: كانديدايي را مد نظر مي گيريم كه عاري از ظاهر نمايي هاي سياسي و اجتماعي و فرهنگي باشد.

حكيم با اشاره به كانديداهاي احتمالي رياست جمهوري يازدهم تصريح كرد: با وجود تماسهاي مکرر برخي افراد براي حمايت از آنان در انتخابات آتي اما هنوز  تصميمي در اين راستا نگرفتيم.

وي تاكيد كرد: حدود 20 تا 21 نفر براي كانديداي رياست جمهوري سال 92 خيز برداشته اند.

حكيم در ادامه بيان داشت: حزب عدالت طلبان ايران اسلامي مجموعه اي مردمي، متشكل از افراد ايثارگر، جانباز و رزمنده و حزب الهي است كه دغدغه مسائل سياسي را مد نظر داشته لذا اين حزب  بايد پاسخگوي شعارهاي خود باشد.

وي همچنين افزود: تلاش داريم در انتخابات آتي به گونه اي عمل كنيم كه از ميان کانديداها شخصي انتخاب شود كه مردم  از او راضي باشند.

دبير كل حزب عدالت طلبان خاطر نشان كرد: اهدافي كه براي نظام در نظر گرفته شده در خور اهميت است و حزب عدالت طلبان به دنبال  آن نيست كه پس از برگزيده شدن فرد مورد نظر، عملكرد نامناسبي را در پيش بگيرد./س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار