مدیر بازار فرابورس گفت: با گشایش نماد بیمه سامان به عنوان چهل و پنجمین شرکت فرابورسی ، قیمت هر سهم آن 1832ریال در سیستم معاملات فرابورس ثبت شد.

امير هاموني مدير بازار فرابورس ايران در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب گفت: امروز نماد معاملاتي شرکت 280ميليارد ريالي  بیمه سامان به عنوان چهل و پنجمین  شرکت فرابورسی  که بین قیمت های 1800 تا 1860 ریال معامله شد ،سرانجام به نرخ هر سهم 1832ریال در بازار اول بسته شد و قیمت پایانی سهام میانگین موزون معاملات روزانه سهام در روز گشایش در نظر گرفته می شود .
وی با اشاره به این که بیمه سامان نهمین شرکت بیمه ای در فرابورس است ادامه داد: با گشایش نماد بیمه سامان 8.3 میلیون سهم این شرکت به ارزش 15.4 میلیارد ریال  معامله شد و با این مبادله ارزش بازار فرابورس به 322هزار میلیارد ریال رسید .   
هامونی در حالیکه ارزش بازار بیمه سامان را 514میلیارد ریال اعلام کرد ،یاد آور شد: بيمه سامان به عنوان سي پنجمين شركت در بازار اول در گروه بيمه و صندوق هاي بازنشستگي به جز تامين اجتماعي فعاليت مي كند و بانك سامان با داشتن مالكيت  10درصدي  از بيشترين سهام اين شركت بيمه اي برخوردار است./عب
برچسب ها: بیمه ، فرابورس ، گشایش ، سهم ، سامان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار