رئیس دانشگاه مرکز پیام نور شادگان گفت: 170 استاد در دانشگاه پیام نور شادگان مشغول به کار تدریس هستند.

کامیار کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 2 هزار و 800 دانشجو در دانشگاه پیام نور این شهرستان مشغول به تحصیل هستند که در 23 رشته مختلف به تحصیل می پردازند.

وی افزود: این دانشگاه با برخورداری از 170 استاد که از میان آنها هفت نفر به‌صورت تمام وقت مشغول به تحصیل هستند به دانشجویان ارائه خدمات آموزشی، علمی و پژوهشی می‌کنند.

رئیس دانشگاه مرکز پیام نور شادگان با بیان اینکه اکثر دانشجویان این دانشگاه بومی هستند، گفت: پروژه‌های قابل ملاحظه‌ای در بخش‌های مختلف این دانشگاه به‌منظور رفاه حال بیشتر دانشجویان و اساتید و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به آنها در حال اجرا است.

* احداث سالن ورزش و مجتمع فرهنگی

وی با اشاره به گوشه‌ای از این پروژه‌ها تصریح کرد: محوطه‌سازی این دانشگاه از جمله پروژه‌هایی است که هم‌اکنون به پایان رسیده و پروژه‌های دیگری چون سالن ورزش و مجتمع فرهنگی در حال ساخت است.

کاظمی خاطرنشان کرد: کادر علمی، پژوهشی و مدیریتی این دانشگاه با جدیت در حال پیگیری و رایزنی برای جذب اعتبارات بیشتر به‌منظور گسترش امکانات رفاهی برای اساتید و دانشجویان است که البته با امیدواریم با حمایت مسئولان مرتبط این دانشگاه از نظر عمرانی ارتقا یابد./س
برچسب ها: تدریس ، پیام نور ، شادان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.