به مناسبت روز عفاف و حجاب همايش بزرگ عفاف و حجاب با تلاش اداره امور بانوان و اداره فرهنگي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي با حضور احاد جوانان در امام زاده معصوم (ع) برگزار شد.

 جواد سيفي معاون امور فرهنگي و اجتماعي شهرداري منطقه 10 در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  با تاکيد بر لزوم برگزاري برنامه هاي همايش حجاب و عفاف افزود: حجاب و عفاف از جمله احکام اسلامي و ضروريات دين است که سياست برگزاران اجتماعي بايد براي اجراي ان برنامه ريزي کنند.

وي با اشاره به اهداف برگزاري برنامه هاي حجاب و عفاف تصريح کرد: اقدام گسترده محلي در محله ها و محيط هاي محدود، براي جلوگيري از هجوم فرهنگ بي عفتي و واکسينه کردن مردم عادي در برابر اين ويروس فرهنگي، با نهادينه سازي باورهاي ديني در مقاطع سني مختلف و قشر بندي هاي اجتماعي، موجب حفظ فرهنگ حجاب و عفاف مي شود و جامعه را از تند باد تهاجم فرهنگي محفوظ نگه مي دارد.

سيفي دامه داد: اين همايش به تبيين بهترين نوع پوشش و رفتار اجتماعي، تعيين حريم ارتباط با نامحرم و معرفي الگوي جامع حجاب و عفاف در سطح گسترده خواهد پرداخت و با حضور احاد جوانان و خانواده ها برگزار شد.

وي به برنامه هاي اين همايش اشاره کرد و اذعان داشت: سخنراني حجت الاسلام والمسلمين نوچمني امام جماعت مسجد الزهرا( س) ، اجراي نمايش با موضوع حجاب ايراني، قرائت زيارت نامه، برگزاري مسابقه و اهداي جوايز نفيس، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر همچنين برپايي غرفه هاي فرهنگي در حياط امامزاده از جمله نمايشگاه عکس، مشاوره عفاف و حجاب،‌ تست قند خون،‌ عرضه مستقيم محصولات حجاب و عفاف و توزيع پکيج فرهنگي با محتواي سي دي اموزشي و محصولات حجاب از برنامه هاي اين همايش است.

وي خاطرنشان کرد: همايش حجاب و عفاف روز دوشنبه 22تير ماه از اسعت 10 صبح الي 13 در استان متبرک امامزاده معصوم (ع) واقع در خيابان قزوين برگزار شد./ز

برچسب ها: عفاف و حجاب ، سیفی ، احکام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار