جمعيت وفاق بحرين فردا 10 راهپيمايي در مناطق مختلف بحرين برگزار خواهد كرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه خبري العالم، مجيد ميلاد یک عضو جمعيت وفاق بحرين اظهار داشت: به نظر مي رسد كه نيروهاي امنيتي در صدد برايند هر 10 راهپيمايي ما را ممنوع اعلام كنند چون كه از نظر آنها همه اين مناطق از كندي ترافيك شكايت دارند.
 
ميلاد تاكيد كرد: آزادي بيان حق ما است و رژيم حق ندارد به دلايل واهي مانع برگزاري راهپيمايي ها شود و آنچه انجام مي دهد سوء استفاده از قدرت است.
 
وي توضيح داد: وقتي قانونگذار قانون برگزاري تظاهرات را وضع كرد آن را مشروط به اخذ موافقت نكرده بلكه گفته است بايد به مقامات امنيتي درباره برگزاري راهپيمايي يا تجمع اطلاع داده شود تا آنها در خدمت راهپيمايان يا تحصن كنندگان براي تامين امنيت باشند.
 
عضو دبيرخانه جمعيت وفاق بحرين با تاكيد بر اين كه حق آزادي بيان حقي است كه آنرا از كسي نگرفته ايم، همچنين گفت: ما حق داريم با شبكه هاي ماهواره اي صحبت كنيم و در اين زمينه منت كسي برما نيست.
 
ميلاد به دوگانگي معيارهاي رژيم بحرين اشاره كرد و افزود: با توجه به اين كه قانون اجازه نداده است تجمعات سياسي در عبادتگاه ها صورت گيرد اما تجمع مورد حمايت رژيم، با عنوان الفاتح در يك مسجد صورت مي گيرد در حالي كه يكي از عللي كه دولت براي انحلال جمعيت "امل" مدعي شده است اين بود كه اين جمعيت برخي تجمعات خود را در عبادتگاه ها برگزار كرده است.
 
وي تاكيد كرد: اگر دستگاه قضايي بحرين مستقل و در صدور احكام بي طرف بود ديگر رئيس اين دستگاه پادشاه نمي بود كه خود رئيس قوه مجريه نيز هست.
 
ميلاد با بيان اين كه در چنين شرايطي دستگاه قضايي بحرين نمي تواند مستقل باشد، افزود: با آن كه محاكمه شوندگان از شيوه هاي هولناك شكنجه در زندانها سخن مي گويند اما شكنجه گران همچنان آزاد و قربانيان شكنجه هنوز بازداشت هستند و محاكمه مي شوند.
برچسب ها: فردا ، بحرین ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار