مهمترين عناوين اخبار بين الملل باشگاه خبرنگاران كه در روز چهار شنبه منتشر شده موضوعاتي چون: خشم غرب از بي توجهي سوئيس به تحريم نفت ايران ،نگراني ها درباره تنگه هرمز قيمت بنزين در آمريکا را افزايش داد ، هشدار سناتور مک کين درباره آينده سياه نظام سياسي آمريکا و... است.

مهمترین عناوین باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به شرح زیر است:

خشم غرب از بي توجهي سوئيس به تحريم نفت ايران


روزنامه جروزالم پست چاپ فلسطين اشغالي نوشت درست يک هفته پس از اجراي تحريم اتحاديه اروپا در مورد واردات نفت خام از ايران، عدم پيروي سوئيس از اين تحريم با خشم آمريکا و اروپا روبرو شده است.

افشاي پرده هاي دیگري از جنایات صدام/ از شکنجه و اعدام تا سر بریدن عراقيان بيگناه


مؤسسه "الذاکره العراقيه" با ارائه بیش از 400 ساعت فیلم مستند و حدود 11 میلیون سند دیگر و نیز بر اساس اظهارات بیش از 50 تن از کسانی که مورد شکنجه رژيم بعث قرار گرفته و برخی از اعضای خانواده های آنان به دست رژیم سرنگون عراق اعدام شده بودند، پرده از دیگر جنایات صدام برداشت.

نگراني ها درباره تنگه هرمز قيمت بنزين در آمريکا را افزايش داد


کريستين ساينس مانيتور نوشت: افزايش تنش ها در منطقه خاورميانه به ويژه نگراني ها درباره بسته شدن تنگه هرمز، موجب افزايش مجدد قيمت بنزين در آمريکا شد.

هشدار سناتور مک کين درباره آينده سياه نظام سياسي آمريکا
عضو مجلس سناي آمريکا در واشنگتن با اشاره به اختلافات دو حزب جمهوريخواه و دموکرات درباره آينده نظام سياسي اين کشور و ورشکستگي اقتصادي آن هشدار داد.


گفتگوي تلفني اردوغان و پوتين درخصوص سوريه



رجب طيب اردوغان نخست وزير ترکيه در تماس تلفني با ولاديمير پوتين رئيس جمهور روسيه، با وي درخصوص اوضاع در سوريه و سفر آينده خود به مسکو گفتگو کرد.


ورشکستگي سومين شهر کاليفرنيا

سن برنادينو ،‌ سومين شهر ايالت کاليفرنيا محسوب مي شود که با بيانيه شوراي شهر آن اعلام ورشکستگي کرده است .


آزادی مبارک دوم اکتبر بررسی می شود

دادگاه قاهره، بررسی درخواست وکلای "حسنی مبارک" دیکتاتور مخلوع مصر را برای آزادی وی به دلیل بیماری به دوم اکتبر موکول کرد.


حمله سايبري به کاخ رياست جمهوري فرانسه

دو حمله سايبري گسترده به سيستم رايانه اي کاخ رياست جمهوري فرانسه (کاخ اليزه) صورت گرفته است.

خشم غرب از بي توجهي سوئيس به تحريم نفت ايران

روزنامه جروزالم پست چاپ فلسطين اشغالي نوشت درست يک هفته پس از اجراي تحريم اتحاديه اروپا در مورد واردات نفت خام از ايران، عدم پيروي سوئيس از اين تحريم با خشم آمريکا و اروپا روبرو شده است.

افزايش قدرت موشکي ايران رژيم صهيونيستي را به وحشت انداخت

شبکه ده تلويزيون رژيم صهيونيستي در برنامه اي به بررسي رزمايش پيامبر اعظم هفت پرداخت گر چه تلاش کرد اين رزمايش را کم اهميت جلوه دهد اما به طور تلويحي به قدرت موشکي ايران اذعان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار