مؤسسه "الذاکره العراقيه" با ارائه بیش از 400 ساعت فیلم مستند و حدود 11 میلیون سند دیگر و نیز بر اساس اظهارات بیش از 50 تن از کسانی که مورد شکنجه رژيم بعث قرار گرفته و برخی از اعضای خانواده های آنان به دست رژیم سرنگون عراق اعدام شده بودند، پرده از دیگر جنایات صدام برداشت.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری النخیل، مصطفی کاظمی مدیر مسئول اين مؤسسه بر اساس سندی که خیر الله طلفاح، دایی، تربیت کننده، و پدر زن صدام آن را نوشته فاش کرد: دایی صدام او را از زمان بچگی به فسق و فجور متصف کرده و نوشته که صدام در جوانی از مشتریان فاحشه خانه بوده، و از طرف دیگر کفر و امیال مجرمانه از خصوصیات صدام دانسته است او را یک مفسد فی الارض و زندیق بزرگ معرفی کرده است.

همچنین در این گزارش آمده است که زن 24 ساله عراقی به نام "دعاء الشاوی" از جمله کسانی است که در سیاه چالهای رژیم صدام به دنیا آمده، او که پس از تولد به پدر بزرگش تحویل داده شد اینک یعنی بعد از سقوط صدام فهمید که در همان سیاه چالها پدر و مادرش به دار آویخته شده اند.

کاظمی افزود: از دقیق بودن سندهایی که رژیم سرنگون صدام به جای گذاشته شگفت زده ایم، همه چیز طبق برنامه و دقیق ثبت شده، از فیلم شکنجه و اعدام و سر بریدن گرفته تا ثبت اسم و سوابق تمام دانشجویان عراق از زمان دبیرستان تا آخر عمر!

در این اسناد دقیقا ثبت شده که به کسانی که حتی یکی از آشنایان دور وی جز اعدامیان یا فراریان بوده به هیچ وجه اجازه قبولی یا تکمیل دوره آموزش عالی داده نشود و کار مناسبی نیز به او محول نگردد!!
برچسب ها: فیلم ، مستند ، سند ، صدام ، جنایت ، شکنجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۳:۴۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
لعنت خدا بر این مفسدین خدا از آنها نگذرد انشا الله
Iran (Islamic Republic of)
nimdoor
۱۳:۰۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
خداوندصدام و صدامیان را لعنت کند
آخرین اخبار