لژيونر ايراني گفت: سعي مي كنم در مدتي كه در مجارستان هستم جزو بهترين هاي هندبال ايران باشم و در اين راه تلاش خود را مي كنم.

ايمان جمالي  در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: هم اكنون در حال انجام كار هاي اداري هستم تا ويزاي استقامت را دريافت كنم و 12 روز ديگر راهي مجارستان خواهم شد وتلاش مي كنم در مدتي كه در اين كشور هستم جز بهترين هاي هندبال ايران باشم.

وي تصريح كرد: براي حضور در مجارستان با تيم mcb كه 41 بار سابقه قهرماني در ليگ برتر اين كشور دارد و 20 بار در جام حذفي و 20 بار در سوپر ليگ مجارستان قهرمان شده است قرار داد 4 ساله بستم.

جمالي در ادامه گفت: ليگ برتر هندبال مجارستان از شهر يور سال جاري آغاز خواهد شد و دراين مدت باقي مانده سعي مي كنيم كه تمرينات آمادگي جسماني را انجام دهيم و با روحيه و انگيزه بالا به ميدان برويم.

وي عنوان كرد:  اولين لژيونري هستم كه از هندبال كشور مان به يك كشور اروپائي مي روم  واز اين بابت خوشحالم وسعي مي كنم نظرخوبي از اين ورزش كشورمان در مجارستان باشم .

وي اظهار داشت:  براي حضور در ليگ برتر مجارستان عليرضا جبيبي از مربيان خوبو پرتلاش كشورمان كمك زيادي به بنده كردند كه جاي تقدير و تشكر دارد .

جمالي گفت: نزديك 11 سال است كه هندبال بازي مي كنم و دراين سالهايي كه در اين ورزش بود فقط براي سپاهان اصفهان بازي كردم و در هيچ تيم ديگري نبوده ام.

وي در ادامه گفت: با اين تيم سه سال قهرمان ليگ برتر هندبال ايران شديم و خاطرات خوبي از آن دارم.

جمالي ياد آور شد: هندبال كشورمان در دو سال اخير پيشرفت هاي خوبي كرده استو در رده جوانان و بزرگ سالان قدمهايي به جلو برداشته شده است و جاي اميدواري دارد.

وي گفت: براي اينكه درا ين ورزش پيشرفت كنيم و بيشتر در جامعه گسترش پيدا كنم بايد به پايه بيشتر  بها د هيم و از مربيان طراز اول دنيا استفاده كنيم تا تجربيات خود را در اختيار اين ورزش ايران قرار دهند.

جمالي در پايان خاطر نشان كرد: بازيكنان هندبال كشورمان از قابليت هاي خوبي برخوردارند و اگر از آنها حمايت شود آينده درخشاني در انتظار آنهاست و روزي فرا خواهد رسيد كه جز و بهترينهاي دنيا خواهيم شد./مح
برچسب ها: مجارستان ، لژیونر ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار