رئيس كميسيون شوراها و امور داخلي كشور در مجلس اعمال تغييرات در استانداري ها را به شرط انتخاب افراد كارآمد و حصول نتايج مثبت در روند كاري استان ها قابل قبول دانست.

امير خجسته نماينده مردم همدان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به تغييرات اخير در مديريت استانداري هاي چند استان كشور از جمله قم و خراسان رضوي گفت: تغيير و تحول در هر كدام از نهادهاي كشور از جمله استانداري ها زماني مفيد و مثمر ثمر خواهد بود كه تبديل به احسن شده و نيروي قوي تر و كارآمدتري جايگزين مسئول پيشين شود.

وي در ادامه با بيان اينكه تغييرات در استانداري ها چنانچه با نظر و هماهنگي با نمايندگان و نماينده ولي فقيه در آن استان صورت بگيرد قطعا اقدام مفيدي خواهد بود، افزود: تغييرات در مديران كشوري در صورتيكه با هماهنگي صورت بگيرد و هدف از آن رشد و ارتقاي سطح خدمات باشد، قطعا زمينه ساز رشد و شكوفايي استان و نهايتا كشور خواهد شد.

رئيس كميسيون شوراها با تاكيد بر حمايت مجلس از مديران توانمند و تحول  گرا تصريح كرد: يكي از شاخصه هاي استانداران جديد بايد اهتمام و توجه ويژه به شعار سال جاري يعني "توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني" كه قطعا مشكل گشاي بسياري از مسائل كشور است، باشد.
نماينده مردم همدان در پايان با بيان اينكه كميسيون شوراها قطعا يكي از كميسيون هاي فعال و اثر گذار مجلس خواهد بود، اولويت اين كميسيون پس از پايان تعطيلات تابستاني را اصلاح قانون انتخابات اعلام كرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار