با حضور وزیر کشور احمدی بیغش به عنوان استاندار خراسان شمالی منصوب شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد  مصطفی محمد نجار در این مراسم که با حضور مدیران و مسولان دستگاه های اجرایی استان در سالن گلشن برگزار شد گفت: توجه به وضعیت فرهنگی و نظارت براجرای پروژه های عمرانی ،توسعه زیر بناها در روستاها و برنامه ریزی برای توسعه استان، تشکیل جلسه های مستمر در استان وشهرستان ها از برنامه هایی است که استاندار جدید باید بیشتر از قبل توجه جدی داشته باشد.

نجار با بیان اینکه علم و فناوری و توجه به علوم جدید کشور را مقتدر کرده است اظهار داشت:تهدید ها وتوطئه های دشمنان نیز به این دلیل است.

آیت الله حبیب الله مهمان نواز نیز در آیین تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه ، ا ئمه جمعه نباید در عزل و نصب مسوولان دخالت كنند افزود: هرگونه دخالت امامان جمعه در این مسایل می تواند به ایجاد تشنج و ایجاد ناآرامی در جامعه بینجامد.

امام جمعه بجنورد با تاكید بر وظیفه همگان در پرهیز از التهاب آفرینی و جدایی افكنی، افزود: البته ائمه جمعه وظیفه و تكلیف دارند كه از ارایه راهنمایی های دلسوزانه و صادقانه به مدیران دریغ نكرده و با در نظر گرفتن مصالح كلی كشور، نظام و مردم به آنان مشاوره بدهند.

ابوطالب شفقت استاندار قبلی استان نیز در این مراسم گفت:در دوسالی که در این سمت بودم تمام تلاشم خدمتگزاری به مردم نظام جمهوری اسلامی بوده است.

وی به همایش ها و جشنواره هایی برپا شده در استان اشاره کردو افزود:در سال گذشته اولین نمایشگاه بین المللی اکو در استان برگزار شده است.

احمدی بیغش استاندار جدید نیز افزود:امیدوارم که با حمایت مردم و مسولان دستگاه های اجرایی و نمایندگان برای توسعه هرچه بیشتر استان بتوانم گام های بالاتری بردارم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.