معاون نظارت صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی با تاکید بر تشدید نظارت بر عملکرد نمایندگی‌های خودرو در استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 132 مورد شکایت از خودروسازان و نمایندگی‌های خودرو در استان رسیدگی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، علی غفوری مقدم اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون با همکاری اداره‌کل تعزیرات حکومتی با گشت‌های مشترکی از نمایندگی‌های خودروی مستقر در مشهد مقدس بازرسی به عمل آمده است.

معاون نظارت صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی افزود: در این مدت 132 مورد شکایت شاکیان خصوصی هم رسیدگی شده است و 34 پرونده تخلف به ارزش ریالی 13 میلیارد ریال تشکیل و به منظور سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

غفوری مقدم گفت: عمده شکایت شاکیان مبنی بر تاخیر در تحویل، امتناع از عرضه خودرو، اجرت‌المثل خودرو، گران‌فروشی و همچنین قطعات نصب شده بر روی خودرو است.

وی تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی آماده دریافت شکایات حضوری هم استانی‌ها درارتباط با موارد ذکر شده تخلفات خودرو در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان است. /س  

برچسب ها: نظارت ، نمایندگی ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.