تعداد آزمایشات تعیین كیفیت انجام شده توسط آزمایشگاه فنی و مكانیك خاك استان مركزی در سه ماه نخست امسال در مقایسه با سال گذشته 70 درصد افزایش یافته است

.به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، مدیر آزمایشگاه فنی و مكانیك خاك استان مركزی گفت: 458 مورد آزمایش كنترل كیفیت در این مدت انجام شد كه این رقم در مدت مشابه سال گذشته 268 مورد بوده است.

عباس زاده افزود : 28 مورد آزمایش كیفیت عملیات آسفالت، چهارمورد آزمایش پروژه های خاكی و سه مورد سازه های بتنی از جمله مهم ترین آزمایش های در سه ماه نخست امسال بود.
وی نظارت آزمایشگاه خاك بر اجرای 230 پروژه در بخش دولتی و خصوصی در سطح استان را از دیگر فعالیت های صورت گرفته این مركز عنوان كرد.
وی گفت : برگزاری كلاس های آموزشی برای ناظرین دستگاه های اجرایی، كنترل معادن شن و ماسه استان با همكاری نظام مهندسی معدن و حضور مستمر و جدی در اجرای پروژه های استان مركزی نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است.
مدیر آزمایشگاه فنی و مكانیك خاك استان مركزی افزود: ارایه خدمات فنی، مشاوره ای و آموزشی به متقاضیان ساخت و ساز در بافت های فرسوده، كنترل عملیات بتنی و فلزی با حداكثر تخفیف ویژه با هدف افزایش كیفیت و نهادینه كردن فرهنگ كنترل كیفی از دیگر اقدامات صورت گرفته در سه ماهه امسال بوده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.