ميزان فروش داخلي توليدات شرکت هاي فولادي سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران با رشد 38درصدي در بهار امسال همراه شد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران ،‌ تا انتهاي خرداد امسال ارزش فروش سه ميليون و 580 هزار تني توليدات فولاد شرکت هاي تابعه ‌، از مرز سه هزار و 385 ميليارد تومان فراتر رفت در حاليکه در مدت مشابه سال قبل رقم دو هزار و 455 ميليارد تومان به ثبت رسيده بود.

در فصل بهار امسال بيشترين رشد فروش به فولاد خام اختصاص يافت به طوري که در اين بخش فولاد سازان اين سازمان با فروش يک ميليون و 52هزار تن فولاد خام در مجموع شاهد رشد 50 درصدي ارزش فروش شدند در همين حال بيشترين ارزش فروش نيز به محصولات گرم اختصاص يافت به گونه اي که در اين مدت با فروش يک ميليون و 79هزار تن محصول گرم افزون بر 998ميليارد تومان عايد توليدکنندگان اين محصول شد.

مقايسه اين رقم با ارزش فروش مدت مشابه سال قبل از رشد 35درصدي خبر مي دهد.

جايگاه سوم ارزش فروش نيز با رقم بيش از 510 ميليارد توماني به ميلگرد و کلاف اختصاص يافت که در اين بخش نيز افزايش 41درصدي را به همراه داشت.

در بهار امسال بيش از 479هزار تن ميلگرد و کلاف به فروش رفت.

در سه ماه ابتداي سال 91 ميزان فروش بيش از 376هزار تن تير آهن شرکت هاي تابعه اين سازمان نيز از مرز 400ميليارد گذشت که با رشد 9درصدي همراه بود./عب
برچسب ها: فولاد ، فروش ، رشد ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار