رئیس سابق دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: در حال حاضر 14 هزار و 500 دانشجو در 162 رشته کاردانی و کارشناسی در 9 مرکز علمی کاربردی استان مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان  کیانوش بهرهی در جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: از ابتدای تاسیس این دانشگاه تاکنون 15 هزار دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی فارغالتحصیل و یک هزار و 500 مدرس در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه مشغول به تدریس هستند.

وی با بیان اینکه نزدیک به 50 درصد فارغ‌التحصیلان این دانشگاه جذب بازار کار شده‌اند، تصریح کرد: یکی از آفت‌های دانشگاه‌ها و محیط‌های علمی این است که در بحث حاشیهای و مسائل حزبی و سیاسی وارد می‏شوند که این دانشگاه در طی این 16 سال یک مورد در خصوص مسائل حاشیهای نداشته است.

بهرهی گفت: دانشگاه علمی کاربردی استان در بحث نظام آموزش مهارت و فناوری پیشقدم بوده است.

در ادامه سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: ارتقا سطح مهارت دانشجویان متناسب با بازار کار امری ضروری است.

سعید محمدزاده افزود: با توجه به شعار امسال مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، شعار کلی دانشگاه علمی کاربردی استان افزایش کیفیت و ارتقاء مهارت دانشجویان است.

وی با بیان اینکه در جهت توسعه اقتصادی، اجتماعی و تولیدی نیاز است، دانشگاه جامع علمی کاربردی در جهت افزایش مهارت دانشجویان تلاش کند، اظهار کرد: باید دانشجویان این دانشگاه در محیط کار قرار گرفته و با مسائل و مشکلات آشنا شده تا هنگامی که فارغالتحصیل شدند با تجربه و نگرشی خوب علمی به محیط کار وارد شوند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان با تاکید بر اینکه باید فارغ از هرگونه بحثهای جناحی و سیاسی به هدف کلی دانشگاه‌ها توجه ویژه شود و همه در پیشبرد اهداف این دانشگاه تلاش کنیم و سهیم باشیم.

در ادامه از زحمات کیانوش بهرهی رئیس سابق تقدیر و سعید محمدزاده به عنوان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان معرفی شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.