معاون وزیر ورزشی در حاشیه بازدید از سایت تیرو کمان گفت: متاسفانه همه ی ساختار ایراد دارد و صفایی می بایست جوابگوی هزینه 10 میلیاردی در ساخت این سایت باشد.

احمد رسولی نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، گفت: سایت تیر و کمان به طور کلی ایراد دارد و بحث هایي مثل ساخت سفره خانه ، ساختار بسیار غلط و بدون زیر سازی چمن مصنوعی از موارد اشکالات سایت است.

50 هزار تومان هزينه نگهداري سگهايشان بود

وی ادامه داد: در این سایت مدرسه غیر انتفاعی غیرقانونی ساخته شده است و نمازخانه نیز با چادرهای موقت بنا شده و در زمستان و برف و باران مشکل دارد، ضمن اينکه آقايان روزي 50 هزار تومان هزينه نگهداري سگ هايشان را مي دادند.

سازمان بازرسي به اين مسئله ورود مي کند

رسولی نژاد افزود: به طور حتم سازمان بازرسی به این مسائل ورود می کند و با جو سازی های وعوام فریبی ها آقای صفایی راه به جایی نخواهد برد.

دوران رياست صفائي تمام شده بود

وی در مورد برکناری کریم صفایی گفت: دوره ریاست وی در تیر و کمان تمام شده بود وبحث برکناری در کار نبود وخود صفایی نیز در نامه ای که به کنفدراسیون آسیا زده است این مسئله را متذکر شده و به هیچ عنوان برکناری در کار نبوده است.

معاون وزير ورزش در مورد کنار گذاشتن دو ملی پوش المپیکی تیر و کمان گفت: کمیته بین المللی المپیک نماینده های ما را مشخص نمی کند و ما می توانیم طبق سهمیه دو نفر دیگر را به این مسابقات اعزام کنیم .

وی همچنین در مورد بازگشت دنیا مالی به فدارسیون گفت: دنیا مالی دیگر به فدراسیون قایقرانی بار نمی گردد .

وی تصریح کرد: قطعا با پیگیری های وزیر ورزش فدراسیون تعلیق نمی شود و مردم نگران نباشند./با

برچسب ها: رسول نژاد ، سگ ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار