از سوی مسئولان تیم استقلال در هیئت مدیره این تیم تغییراتی صورت گرفت اما قرار بود یک عضو دیگر هیئت مدیره نیز از جمع آبی ها جدا شود اما این اتفاق در نهایت رخ نداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اعضای هیئت مدیره تیم استقلال اعلام کردند که دو عضو از جمع آبی ها برای فصل جدید جدا می شوند و در این میان قرار بود زریخچه و غلام فرزامی این دو عضو هئیت مدیره باشند اما در نهایت شرایط تغییر کرد و به جای فرزامی، ساور از جمع آبی ها جدا شد و با همکاری اش با مسئولان و اعضای این تیم پایان داد.
گفتنی است پیش از این قرار بود فرزامی به دلیل مشکلات که با علی فتح اله زاده داشت از عضویت هئیت مدیره کناره گیری کند اما مشخص شد که وی قرار نیست از جمع آبی ها جدا شود و احمد رسولی نژاد نیز رئیس هیئت مدیره تیم استقلال حامی این عضو است و به وی اجازه جدایی از تیم استقلال را ندارد.
به همین دلیل فرزامی در استقلال ماند تا رسولی نژاد با دوست صمیمی اش در این تیم همکار باقی بماند فرزامی که قرار بود در جذب حامی مالی استقلال بااین تیم همکاری داشته باشد روبرو شد که اعتراض اعضای مسئول در باشگاه استقلال را در پی داشت  و رحتمی با فتح اله زاده دچار درگیری لفظی شد ولی نهایت نیز با وضعیت روبرو شد که به دستور و خواست رسولی نژاد در تیم باقی ماند و ساور از این تیم جدا شد./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار