سخنگوي كميسيون امنيت ملي مجلس شعله‌ور شدن موج بيداري اسلامي در عربستان و سوختن آل سعود در اين آتش را بسيار قريب الوقوع دانست و گفت: بيداري اسلامي در عربستان با شيعه‌کشي در حال آغاز است و قطعا سرنوشت حكومت‌هاي ديكتاتوري ساقط شده در منطقه در انتظار حاكمان سعودي نيز خواهد بود.

سيد حسين نقوي حسيني نماينده ورامين در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به گسترش موج اعتراضات مردمي در مناطق شيعه نشين عربستان و اقدام حكومت اين كشور در کشتار بي‌رحمانه انقلابيون گفت: حكومت آل سعود با در پيش گرفتن روش خشونت‌آميز در برخورد با مردم خود سالهاست كه آبستن تحولات بزرگي است و آستانه صبر مردم اينك لبريز شده است.

وي در ادامه افزود:‌ مردم عربستان در پي احقاق حقوق اساسي اجتماعي و سياسي و ديپلماتيک خود هستند و همين موضوع منشا تحولات بزرگي در منطقه خاورميانه و حتي جهان خواهد بود.

سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شعله‌ور شدن موج بيداري اسلامي در عربستان و سوختن آل سعود در اين آتش را بسيار قريب الوقوع دانسته و اظهار داشت: بيداري اسلامي در عربستان با شيعه‌کشي در حال آغاز است و قطعا سرنوشت حكومت‌هاي ديكتاتوري ساقط شده در منطقه در انتظار حاكمان سعودي نيز خواهد بود.

نقوي حسيني وقوع بيداري اسلامي در عربستان را به ضرر قدرتهاي غربي و حکومتهاي وابسته آل سعود در منطقه دانست و خاطرنشان كرد:‌ بيداري اسلامي مردم عربستان آغاز شده و مقابله با آن غيرممكن خواهد بود لذا با چنين رويدادي کشورهاي غربي به سرکردگي آمريکا پايگاه حمايتي خود را در منطقه از دست خواهند داد و اين موضوع قطعا به نفع جهان اسلام و مسلمانان خواهد بود.

/س2

 

برچسب ها: عربستان ، بیداری ، غرب ، نقوی ، حسینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار