تيم ملي فوتسال كاستاريكا با شكست گواتمالا ميزبان ، قهرمان فوتسال جام ملت هاي قاره ‌آمريكاي شمالي و مركزي ( كونكاكاف ) شد.



 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران : تيم ملي فوتسال كاستاريكا عصر ديروز يكشنبه 19 تير در بازي  فينال رقابت هاي فوتسال جام ملت هاي آمريكاي شمالي  مركزي توانست گواتمالا ميزبان اين مسابقات را شكست دهد و قهرمان سال 2012 اين قاره شود.
 شايان ذكر است: در بازي فينال كاستاريكا سه بر دو گواتمالا  را شكست داد و در بازي رده بندي پاناما 6 بر4 مكزيك را مغلوب كرد و به مقام سومي دست يافت.
 لازم به ذكر است: كه اين رقابت ها غير از جام ملت ها نيز مقدماتي جام جهاني فوتسال در تايلند بود كه چهار تيم كاستاريكا ، گواتمالا ، پاناما و مكزيك به جام جهاني تايلند صعود كردند.
 گفتني است:  كه اين رقابت ها در گروه A  گواتمالا با 19 امتياز ، پاناما با 6 امتياز، آمريكا با 3 امتياز و كانادا بدون كسب امتياز ، تيم هاي اول تا چهارم بودند و در گروه B  كاستاريكا با 7 امتياز مكزيك 7 امتياز  كوبا 3 امتياز، و سنت كيتس و نويس  3 امتياز در رده هاي بعدي قرار گرفتند  كه در مرحله نيمه نهايي كاستاريكا 4 بر يك پاناما را شكست داد و به فينال رسيد وديگر باز ي  داد و به فينال رسيد وديگر بازي گواتمالا سه بر صفر مكزيك را مغلوب كرده بود و به فينانل راه يافته بود.
 در پايان لازم به ذكر است:  در سال 2008 گواتمالا و 2004 آمريكا، 2000 كاستاريكا، 1996 آمريكا قهرمان 4 دوره گذشته بودند كه در سال 2012  كاستاريكا قهرمان شدند./ق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار