نماينده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی ، برگزاري کرسي هاي آزاد انديشي در دانشگاه ها را حرکتي بنيادين در کنار کسب علم و دانش دانست و بر توجه جدي و پي گيري برگزاري آن تاکيد کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد  ، دکتر اسماعيل نيا در بازديد از دانشگاه آزاد اسلامي واحد کاشمر و در جمع مديران اين مرکز دانشگاهي ، وجود مراکز آموزش عالي در کاشمر را موجب شکوفايي و بالندگي اين شهرستان دانست و گفت : اميدواريم شاهد موفقيت هاي بيشتر و ارتقاي فعاليت هاي کمي و کيفي حوزه هاي علمي و پژوهشي در اين مراکز باشيم.

وي با اشاره به نقش و جايگاه بهره گيري از توان علمي مراکز آموزش عالي در راستاي توسعه مطلوب تر شهرستان يادآور شد: دانشگاه ها با بررسي علمي مشکلات و ارائه راه حل هاي مناسب نقش مهم و تاثير گذاري در رسيدگي و حل مشکلات دارند.

نائب رییس کمیسیون کشاورزی با تاکيد بر لزوم ايجاد فضاي مناسب براي شکوفا شدن استعدادهاي دانشجويان خاطر نشان کرد : بايد فضا به گونه اي ايجاد شود که دانشجو علاوه بر کسب علم و دانش توان عرض اندام در حوزه هاي ديگر را نيز داشته باشد به همين منظور توجه ويژه به بحث کرسي هاي آزاد انديشي بهترين راه حل براي ايجاد چنين فضايي است.

اسماعيل نيا در اين بازديد با تاکيد بر اين که به دنبال حضور نخبگان در حل مشکلات و ارائه راهکارها در منطقه هستيم از برگزاري نشستي مشترک در زمينه هاي بررسي ايجاد مرکز رشد،ايجادپارک فناوري، تشکيل انديشگاه ترشيز،گسترش رشته هاي دانشگاه،حل مشکلات فراروي فعاليت واحد کاشمر و برگزاري سلسله همايش هاي علمي مرتبط با کاشمر در آينده اي نزديک خبر داد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.