نخستین همایش مشتریان کلیدی موسسه مالی و اعتباری مهر در سال ۱۳۹۱ با عنوان “شرکای ماندگار” به میزبانی تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز، با توجه به اینکه یکی از برنامه های مهم موسسه مهر، طراحی و پیاده سازی پروژه تدوین استراتژی بازاریابی موسسه و به تبع آن طراحی و استقرار باشگاه مشتریان بود که کار مطالعاتی آن از سال ۱۳۸۸ با همکاری اساتید دانشگاهی و کارشناسان مجموعه مهر آغاز و در سال گذشته این باشگاه راه اندازی شده است، این همایش با هدف تبیین استراتژیهای موسسه صورت گرفته است.

برگزاری همایشهای استانی شرکای ماندگار یکی از برنامه های باشگاه مشتریان است و رویکرد بازاریابی موسسه مهر، حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید است و بر این اساس برنامه های متعددی از جمله طراحی و پیاده سازی باشگاه مشتریان، نظام جامع سنجش رضایتمندی مشتریان، طرح وفادارسازی مشتریان تدوین شده است.

باشگاه مشتریان کلیدی، سامانه جامعی است که برای مشتریان عضو، در حوزه تسهیلات، سپرده گذاری و انواع خدمات بانکی ارزش افزوده خاص خلق می کند و با توجه به اینکه چگونگی برخورداری از حمایتهای خاص در شبکه بانکی همواره از دغدغه های فعالان اقتصادی کشور بوده، مجموعه مهر برای رفع آن اقدام به طراحی این باشگاه نمود، به صورتی که این باشگاه شبکه ای را به منظور ایجاد فرصت های کسب و کار بین مشتریان موسسه فراهم می کند.

به گفته ی مسئولین امر، مقبولیت اخلاقی، حسن شهرت اجتماعی و سیاسی، خوش حسابی و عملکرد مالی از معیارهای انتخاب مشتریان کلیدی است و موسسه مالی و اعتباری مهر ،سپرده گذاران خود را شریک و بزرگترین سرمایه خود می داند و در این راستا طرحهای متعددی برای حفظ و تکریم آنها در دست اجرا دارد.


برچسب ها: همایش ، شرکا ، ماندگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.