هدف ارتقاي کيفيت جشنواره فرهنگي دانشجويان و افزايش کميت مشارکت دانشجويان علوم پزشکي است و آمار نشان مي دهد در اين زمينه موفق بوده ايم .

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل،معاون دانشجويي وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکي در نشست با خبرنگاران ، افزود : اين جشنواره از سه سال قبل آغاز شده و تعداد شرکت کنندگان آن در اين سال ها از 1100 به 1300 و 2500 و در نهايت امسال به 5100 نفر رسيده است.
آيتي گفت : اين جشنواره امسال براي نخستين بار دو مرحله اي شده است و دانشجويان ابتدا در مرحله دانشگاهي با هم رقابت کردند و آثار برتر اين مرحله در مرحله کشوري به رقابت گذاشته شد .
معاون دانشجويي وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکي همچنين گفت: چهارمين جشنواره فرهنگي دانشجويان علوم پزشکي کشور تفاوت هاي عمده اي با دوره هاي قبل دارد و چند گام به جلو حرکت کرده است .
آيتي افزود:داوطلبان شرکت در اين جشنواره طي روزهاي اول تا نوزدهم خرداد نام نويسي و اثر خود را در سامانه جشنواره ثبت مقدماتي و پس از اين زمان براي ثبت نهايي در 48 دانشگاه علوم پزشکي کشور اقدام کردند .
وي گفت :‌ داوري مرحله نهايي اين رقابت ها 30 تير آغاز و در سه روز انجام مي شود و 466 داور آثار ارسالي به دبيرخانه اين جشنواره را ارزيابي کرده اند .
معاون دانشجويي وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکي همچنين گفت : شرکت کنندگان بخش معارف که با موضوعات اذان ، مناجات ، تواشيح و دکلمه برگزار مي شود ، در يکي از روزهاي تعيين شده قبل از مراسم پاياني اين جشنواره بايد در رقابتي عملي حضور داشته باشند .
آيتي با اشاره به اينکه آثار برجسته اين جشنواره در قالب چهار کتاب منتشر مي شود ، افزود:آثار بخش پژوهش نيز در زمينه هاي تأليف ، ترجمه ، پايان نامه ، طرح تحقيقاتي و مقاله علمي تحقيقاتي است و براي استفاده در معاونت دانشجويي و ديگر بخش هاي وزارت بهداشت در اختيار بخش مورد نظر قرار خواهد گرفت .
وي گفت: امسال کلاس ها و برنامه هاي ويژه اي نيز براي برگزيدگان اين جشنواره برگزار خواهد شد تا براي ارتقاي آنها موثر باشد ./ع
برچسب ها: آیتی ، جشنواره ، پزشکی ، کشور ، رقابت ، اذان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار