فرمانده انتظامي تهران بزرگ از اجراي طرح امنيت پارك‌ها خبرداد و گفت:اين طرح از روز شنبه در پارك‌هاي تهران آغاز شد كه بر اين اساس نظارت پليس بر تفرجگاه‌هاي تابستاني به ميزان قابل توجهي افزايش مي‌يابد.

 به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران  سردار حسين ساجدي‌نيا در حاشيه طرح «معاينه فني خودروهاي خدمتي پليس» با اشاره به اينكه از ابتداي سال جاري تاكنون طرح برخورد با اراذل و اوباش در سه مرحله اجرا شده است، افزود: خوشبختانه همكاري خوبي از سوي قوه قضاييه در اين خصوص با پليس صورت گرفته است كه تعداد زيادي از اراذل و اوباش دستگير شده هم‌اكنون در زندان هستند.
 وي در ادامه به طرح برخورد با صنوف متخلف اشاره كرد و گفت: طرح برخورد با اوراقچي‌هاي متخلف در پايتخت از چند هفته گذشته آغاز شده كه خوشبختانه موجب كاهش 10 درصدي سرقت‌هاي سطح شهر شده است.
طرح امنيت پارك‌ها از روز گذشته آغاز شد
 وي در ادامه از آغاز طرح امنيت پارك‌ها خبر داد و گفت: اين طرح از روز شنبه در پارك‌هاي تهران آغاز شد كه بر اين اساس نظارت پليس بر تفرجگاه‌هاي تابستاني به ميزان قابل توجهي افزايش مي‌يابد. فرمانده انتظامي تهران بزرگ از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه مشكل در اين زمينه مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس پايتخت اطلاع دهند تا در اين خصوص اقدام لازم صورت گيرد./ل
برچسب ها: پلیس ، نظارت ، فرمانده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار