رقابت‌هاي واليبال نشسته‌ كشور به منظور تقسيم‌بندي تيم‌ها در ليگ‌هاي دسته يك و 2 كشور با شركت 30 تيم برگزار شد و تيم خوزستان جزو هشت تيم برتر جاي گرفت.

عبدالزهرا سيلاوي‌زاده، سرمربي تيم واليبال نشسته خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان گفت: تيم ما پس از انجام پنج بازي در مرحله‌ي مقدماتي و انجام يك ديدار در مرحله‌ي حذفي، موفق شد پنج بازي را با پيروزي پشت سر بگذارد و خود را در بين هشت تيم دسته يك جاي دهد.

 
وي افزود: تيم ما در مرحله‌ مقدماتي، تمام بازي‌هاي خود را پيروز شد ولي در ديدار حذفي برابر گلستان در يك بازي تنگاتنگ و نزديك نتيجه را 3 بر صفر واگذار كرد و از جاي گرفتن در بين چهار تيم اول بازماند.

 
سرمربي تيم واليبال نشسته خوزستان ادامه‌داد: اختلاف امتيازمان در بازي با گلستان در سه گيم نزديك بود ولي از آن جا كه گيم نخست را با اين‌كه از حريف پيش بوديم واگذار كرديم، بازيكنان‌مان تمركز خود را از دست دادند.

 وي بيان‌كرد: هدف‌مان قرار گرفتن جزو هشت تيم برتر كشور بود كه به اين مهم دست پيدا كرديم و اكنون در ليگ دسته‌ي يك كشور جاي گرفتيم.

 سيلاوي‌زاده اظهاركرد: در اين رقابت‌ها تيم‌هاي خراسان‌رضوي، گلستان، مازندران، آذربايجان شرقي، خوزستان، تهران، گيلان و قزوين به ترتيب اول تا هشتم شدند و در دسته‌بندي جزو تيم‌هاي ليگ دسته يكي محسوب مي‌شوند.

 وي ادامه‌داد: كيفيت مسابقات بالا بود و تيم‌ها رقابت‌ خوبي با يكديگر داشتند ولي مكان برگزاري مسابقات مطلوب نبود و مسابقات در سالن، به صورت همزمان و فشرده انجام مي‌شد كه سوت داوران در بازي‌هاي مختلف، بازيكنان را سردرگم كرده بود. البته محل اسكان تيم‌ها باكيفيت بود و از اين نظر هيچ كمبودي احساس نمي‌شد.

 سرمربي تيم واليبال نشسته خوزستان خاطرنشان‌كرد: اگر از نظر مالي شرايط مهيا شود، مي‌توانيم در سال جاري در رقابت‌هاي ليگ دسته يك حضور پيدا كنيم زيرا ورود به اين رقابت‌ها تنها به حمايت مالي نياز دارد./س

 

 
برچسب ها: راه یابی ، والیبال ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.