اختلافات صورت گرفته ميان حوزه و ارشاد كه ناشي از عملكرد رسانه‌ها در اين قضيه بود با برگزاري جلسه‌اي با حضور وزير فرهنگ و رئيس سازمان تبليغات حل و فصل شد.

جمال شورجه تهيه كننده و كارگردان سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص اختلاف حوزه هنري و ارشاد در زمينه‌ي اكران گفت: وزير ارشاد ور ئيس سازمان تبليغات اسلامي در اين خصوص جلسه‌اي برگزار كردند و مشكلات حل و فصل شد و رسانه‌ها و مطبوعات ديگر به اين اختلافات دامن نزنند.

عضو شوراي عالي سينما در پاسخ به اين پرسش كه اين اختلاف بوجود آمده از كجا نشأت مي‌گيرد، گفت: مقصر اصلي اختلافات رسانه‌ها و مطبوعات هستند و مشكلاتي كه الآن دچارش هستيم ناشي از عملكرد رسانه‌ها در اين زمينه است و رسانه‌ها نبايد به اين اختلافات دامن بزنند.

وي ادامه داد: من به رسانه‌ها توصيه مي‌كنم كه ديگر به اين اختلافات نپردازند و به اشتراكات حوزه و ارشاد بپردازند و به هره حال هم رياست محترم سازمان سينمايي و هم آقاي مومني از دلسوزان اين نظام و انقلاب هستند و پاي آرمان‌هاي امام و رهبري ايستاده‌اند.

وي در پايان گفت: الآن در شرايطي هستيم كه جبهه‌هاي غرب تصميمات خصمانه‌اي را عليه ملت ايران اتخاذ مي‌كنند و ايادي اين‌ها در كشور در تلاش هستند كه مردم را از آرمان‌هاي انقلاب دلسرد كنند و ما در اين شرايط نياز به جبهه متحد و واحد در حوزه فرهنگ داريم نه اين كه مدام به اين اختلافات دامن بزنيم./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار