سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: سال سختی را در لیگ دوازدهم پیش رو داریم چون انتظارات نیز از صبا بالا رفته است.

یحیی گل محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: این فصل در مسابقات لیگ برتر فوتبال کار سختی را پیش رو داریم چون انتظارات از این تیم بالاتر رفته است و در ضمن باید در رقابت پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم با بازی های خوب و از حیثیت فوتبال ایران دفاع کرده باشیم.

وی ادامه داد: سال قبل تیم هایی همچون پرسپولیس، ذوب آهن و فولاد خوزستان شرایط خوبی نداشتند و تیم صبا از این فرصت استفاده کرد و توانست به عنوان چهارمی لیگ برتر دست پیدا کند.

گل محمدی خاطر نشان کرد: این فصل تیم های بالای جدول سال قبل همچون سپاهان تراکتور سازی تبریز و استقلال در جذب بازیکن خوب نیز فعال بودند و در کنار تیم های پرسپولیس، ذوب آهن و فولاد تیم های مدعی فتح لیگ برتر می باشند که این مسئله زنگ خطر را برای تیم های همچون صبا به صدا در آورده است.

وی در مورد اردوی آماده سازی تیم فوتبال صبا برای لیگ دوازدهم تاکید کرد: اردوی 10 روزه ای را در اردبیل برگزار کردیم و چند بازی دوستانه از جمله در مقابل پرسپولیس انجام دادیم و سپس از امروز 14 تیر به اردوی یک هفته ای ترکیه خواهیم رفت و 3 بازی دوستانه نیز در آنجا خواهیم داشت.

گل محمدی اضافه کرد: در حدود یک ماه است که تمرینات را با نفرات جذب شده جوان خود شروع کردیم و سعی داریم با تمرین بیشتری نقاط ضعف خطوط خود را به زودی برطرف کنیم تا هرچه بهتر آماده آغاز رقابت های لیگ برتر فوتبال شویم.

وی ادامه داد: در این فصل تمام تمرکزمان برای قرار گرفتن در صدر جدول لیگ برتر است و باید با تیم های قدرتمند برای هدف خود بجنگیم که نیاز به اتحاد و یک دستی زیادی دارد که جوانان تیم صبای قم به درستی به هدف خود و باشگاه صبا خواهند رسید.

گل محمدی در مورد الگوی مربی گری در فوتبال گفت: در عرصه فوتبال الگوی خاصی مد نظرم نیست و از مربیان صاحب سبک و بهترین های دنیا اطلاعات خوبی به دست می آورم که در کار خود موفق باشم واز تمام مربیان خوب دنیا الگوبرداری می کنم و نقاط مثبت کارشان را سرلوحه مربی گری خود می کنم.

وی خاطرنشان کرد: لیاقت تیم فوتبال صبای قم در این فصل لیگ برتر تکرار دوباره افتخارات ونتایج سال گذشته است که با تدابیر مدیریت باشگاه صبا به اهداف پیش رودست خواهیم یافت./مح
برچسب ها: فوتبال ، صبا ، گل محمدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار