قانون حفاظت از بیماران و درمان ارزان موجب افزایش یک تریلیون دلاری بدهی ملی آمریکا طی یک دهه آینده می شود با این حساب این قانون خبر خوبی برای مردم آمریکا نیست و این قانون یکی از بدترین قوانین تصویب شده در تاریخ آمریکا است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از گلوبال ریسرچ، شما باید انتظار داشته باشید که دادگاه عالی آمریکا تصمیمات اشتباه بگیرد . در حقیقت هر وقت در 40 سال گذشته کاری به این دادگاه سپرده شده است ، نتیجه فاجعه باری برای آمریکا داشته است . شاید عده ای فکر می کردند این دادگاه ، قانون "اوباما کِر" ( قانون جدید بهداشت ودرمان یا قانون حفاظت از بیماران و درمان ارزان) را تصویب نکند ، اما طبق معمول اینگونه نشد . این قانون در طی سال های آینده دمار از روزگار مردم در خواهد آورد . این قانون تمام زیرساخت های بهداشتی و درمانی آمریکا را نابود خواهد کرد . این قانون با افزایش هزینه ها و بیمه خدمات درمانی ، باعث فربه شدن دولت و نهادهای آن خواهد شد . این قانون باعث خدشه دار شدن روابط پزشکان و بیماران می گردد و باعث بزرگترین افزایش مالیاتی در تاریخ ایالات متحده خواهد شد . این قانون موجب افزایش یک تریلیون دلاری بدهی ملی آمریکا در طی یک دهه آینده می شود . با این حساب این قانون خبر خوبی برای مردم آمریکا نیست . این قانون یکی از بدترین قوانین تصویب شده در تاریخ آمریکا است .

رئیس دادگاه عالی ، یعنی جان روبرتو منتخب جرج بوش است. با این ترتیب این دادگاه تحت کنترل کسی است که کمترین احترامی برای آمریکا و آمریکائیان قائل نیست . آنها هر کاری که دلشان بخواهد انجام می دهند و از دلیل تراشی برای اعمالشان هم ابائی ندارند . این ها خبرهای بدی هستند اما واقعیت اند . به لطف دادگاه عالی ما باید قانون جدید بهداشتی و درمانی اوباما را تحمل کنیم . برخی از دلایلی که فاجعه آمیز بودن طرح اوباما برای بهداشت و درمان آمریکا را روشن می کند در زیر مطالعه خواهید کرد :

-  برطبق تصویبی دادگاه عالی ، دولت فدرال می تواند شما را مجبور کند کالا یا خدماتی را بخرید بدون آنکه بخواهید و یا نیازی به آن داشته باشد . مجبورید که بگوید بله .

-  قانون بهداشت و درمان اوباما ، قدمی دیگر رو به عقب در موضوع آزادی های فردی است و قدمی است رو به جلو در راستای دیکتاتوری دولت آمریکا . این قانون با عث  تسلط هرچه بیشتر دولت بر مردم از بدو تولد تا لبه گور خواهد شد.

-  اداره نظارت بر مالیاتها یا IRS اکنون به شدت در حال گیرانداختن و جریمه میلیونها نفر آمریکائی است که هیچ بیمه سلامتی ندارند . اوباما هم 500 میلیون اضافه به آنها داده است تا از قانون جدیدش حمایت و آنرا عملی کنند .

-  قانون جدید اوباما ، 20 مالیات تازه بر مردم آمریکا تحمیل کرده است . اگر پرداخت مالیات را دوست دارید حتماً از قانون جدید آمریکا هم استقبال خواهید کرد . البته همینطور از اوباما ..

-  اوباما در راستای ارتقای سطح رفاه و کنترل هزینه ها ، گزینه های درمانی را که پیش از این عصای دست بیماران و پزشکان بود حذف کرده است . 

-  اوباما با قانون جدیدش سایه شوم فاجعه را برسر پزشکان ، بیمارستان ها و همه پرسنل مرتبط با سیستم بهداشت و درمان افکنده است . همین باعث افزایش هزینه های سلامت مردم می شود .

-  قانون اوباما کر باعث افزایش بی رویه هزینه بیمه سلامت می شود . این افزایش به ویژه برای جوانان مشکل ساز خواهد شد . 

-  با این قانون کسب و کارهای کوچک به دلیل افزایش هزینه بیمه سلامت کارکنان از بین خواهند رفت . این باعث می شود که آنها در رقابت با کارگاه هاو کارخانجات دیگر کشورها که که الزامی برای بیمه کارگران خود ندارند ، شکست می خورند . مدیران و روسای این کسب و کارها نیز علاقه ای به استخدام نیروی کار ندارند.

-  خوابی که اوباما برای سیستم بهداشت و درمان این کشور دیده است باعث بیکاری هزاران پزشک می شود .

-  این طرح باعث تعطیل شدن بسیاری از بیمارستان های پزشک محور می شود .

- به لطف قانون اوباما ، شما برای دیدن پزشک باید کلی در نوبت باشید .

-  این قانون برای مردن خیلی امکانات بیشتری فراهم می کند تا زنده ماندن . برطبق این قانون داروهای حیاتی گران و کمیاب اند و داروهای پایان دهنده زندگی ، رایگان و دردسترس است .
-  دولت آمریکا خیلی کم با بحران اقتصادی دردسر دارد ، اوباما می خواهد با این طرح 16 میلیون نفر را به لیست بیمه سلامت و درمان اضافه کند .

-  برطبق تخمین اداره بودجه کنگره ، این طرح در یک دهه آینده یک تریلیون دلار به بدهی های آمریکا می افزاید . با توجه به اینکه همین الان هم آمریکا تا خرخره در بدهی است.
برچسب ها: قانون ، دولت ، آمریکا ، مردم ، بدهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار