بهبود و توسعه فضای سبز شهر تهران جهت رفاه شهروندان یکی دیگر از اقدامات شهرداری منطقه 16 است که در این راستا واحد فضای سبز اداره خدمات شهری ناحیه 5 منطقه 16 نسبت به پاکسازی این ناحیه اقدام کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه  خبرنگاران، نعمت الله عاشوریان رئیس اداره خدمات شهری اظهار داشت: واحد فضای سبز اداره خدمات شهری ناحیه 5 جهت بهبود و توسعه فضای سبز و رفاه شهروندان نسبت به عملیات نظافت و شستشوی نیمکت و سطل زباله پارکی در پارک های ابریشم، خطی تختی و ارغوان اقدام کرده که عملیات نوسازی سیستم روشنایی سر چراغ های پارکی و نسبت به رفع خاموشی در پارک های رجایی و دستواره و همچنین ابریشم 15 شعبه نصب شده است.
عاشوریان خاطر نشان کرد: عملیات آبشویی شبانه درختان معابر سطح ناحیه در خیابان های صالحی، هونجانی و دستواره 250 اصله درخت شست و شو شدند.

*در ادامه: اجرای طرح هبه در منطقه 16
موذن مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 تصریح کرد: در راستای اجرایی شدن اهداف شهرداری تهران طرح هبه با رویکرد جلب مشارکت مردم در حمایت از تهیدستان و با محوریت مدیریت شهری در حال اجرا است.
موذن خاطر نشان کرد: این طرح با استقبال شهروندان دنبال شده است و اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 2 منطقه 16 با همکاری اداره خدمات شهری ناحیه 2 با تمام قوا در جهت جمع آوری کمک های مردمی اقدام می کنند.

*همچنین برگزاری تئاتر با عنوان اثرات مخرب دخانیات در منطقه 16
مختار غنمی، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 16 از برگزاری تئاتر با عنوان رفتارهای پر خطر خبر داد.
وی تاکید کرد: این تئاتر در خانه اسباب بازی سرای محله تختی و با هماهنگی اداره سلامت ، جهت آموزش کودکان در زمینه آشنایی با مضررات دخانیات و عواقب استفاده از دخانیات در قالب تئاتر انجام شد.
غنمی خاطر نشان کرد: این تئاتر توسط گروه فرآموز نفس پاک، نمایش داده شده و در پایان نمایش مسایقه ای با عنوان اثرات مخرب دخانیات بین کودکان اجرا شد و به برگزیدگان جوایزی اهدا گردید./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار