مدير اداره امور زنان شهرداري منطقه 17 گفت: زنان سرپرست خانوار مي توانند در باشگاه چاقي و مركز فرآموز بهاران شركت كنند.

شراره قره داغي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: براي ارايه خدمات در حوزه هاي ورزشي، فرهنگي، اجتماعي و رفاهي به بانوان سرپرست خانوار امكان ثبت نام رايگان آنها در اين مراكز فرهنگي، ورزشي امكان پذير است.
وي ادامه داد: به منظور غني سازي اوقات فراغت بانوان سرپرست خانوار و زمينه سازي براي افزايش سلامت روحي و جسمي آنها از اين پس اقدامات بيشتري در اين زمينه خواهيم داشت.
مدير اداره امور بانوان شهرداري منطقه 17 تصريح كرد: اين دسته از بانوان براي تامين هزينه هاي خانواده ناچارند روزانه زمان بسياري را به كار مشغول باشند كه با شركت در اين برنامه ها فراغت و آرامش بيشتري داشته باشند.
*رسيدگي به مشكلات 14 شهروند منطقه 17
مدير روابط عمومي منطقه 17 گفت: در دوازدهمين جلسه ملاقات مردمي شهردار منطقه 17 به مشكلات 14 نفر از شهروندان رسيدگي كرد.
پناهي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران افزود: در دوازدهمين جلسه كه به صورت هفتگي و در راستاي ارتباط مستقيم مدير ارشد منطقه 17، 14 نفر از شهروندان منطقه 17 با شهردار از نزديك گفتگو كرده و مشكلات خود را بيان كردند.
وي اظهار داشت: شهردار منطقه پس از بررسي هاي لازم دستور پيگيري و مساعدت هاي لازم را در چارچوب قوانين شهرداري صادر كرد.
همچنين پناهي در خصوص برگزاري جشنواره تفريحي ورزشي در منطقه گفت: جشنواره هاي تفريحي و ورزشي قنوت انتظار به صورت منطقه اي برگزار مي شود و شهروندان مي توانند از 14 تا 21 تيرماه از برنامه هاي تفريحي، فرهنگي، ورزشي در بوستان ها بهره مند شوند.
* افزايش مشاركت شهروندان منطقه 17 در طرح هبه
مدير اداره هبه امور اجتماعي منطقه 17 گفت: مشاركت شهروندان در سه ماه گذشته در طرح هبه افزايش چشمگيري داشته است.
رضا غفارخاني در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: در ماه گذشته در مجموع پيام ها 80 قلم كالا و طي هفته گذشته بيش از 25 قلم كالا جمع آوري شده كه خود نشان از افزايش مشاركت شهروندان منطقه 17 را دارد.
وي ادامه داد: شهروندان جهت جمع آوري اقلام تنها از كانال سامانه 137 اقدام نمايند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار