سرمربی تیم والیبال نشسته استان گلستان گفت: تیم ما لایق قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشور بود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهدو به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، فرشید عاشوری در حاشیه بازیهای بیست و هشتمین دوره مسابقات والیبال نشسته قهرمانی کشور در گفتگو با خبرنگارانگفت: تیم های حاضر در این دوره از مسابقات از بازیکنان خوبی برخوردار هستند و در شرایط فنی بالایی به سر می برند.

وی در خصوص بازی فینال نیز گفت: تیم ما در صورت تمرکز بیشتر در بازی فینال مقابل خراسان رضوی می توانست این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

عاشوری سطح برگزاری این دوره از مسابقات را در حد بالایی ارزیابی کرد و گفت: باتوجه به وقفه 4 ساله در مسابقات، سطح فنی تیم ها بالا بود و می توان به آینده بازیکنان امیدوار بود.

وی با اشاره به حضور سرمربی تیم ملی در این بازی ها و انگیزه بالای بازیکنان جوان تیم گلستان اظهار کرد: امیدوارم این جوانان بتوانند جایگزین های خوبی برای تیم ملی کشورمان باشند.

وی با قدردانی از زحمات بازیکنان تیمش گفت: این بازیکنان بعد از حضور در 6 اردو انتخاب شدند که تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه بودند.

وی در خصوص نحوه میزبانی مسابقات گفت: خوشبختانه خراسان رضوی با توجه به تجربه خوبی که در برگزاری مسابقات مختلف دارد توانست این مسابقات را به خوبی برگزار کند.

وی در پایان با تشکر و قدردانی از فدراسیون جانبازان و معلولان از مسوولین خواست تا این مسابقات به صورت مداوم و هرساله برگزار شود.

گفتنی است، تیم گلستان در بازی فینال نتیجه را 3 بر یک به تیم استان خراسان رضوی برگزار کرد و نایب قهرمان بیست و هشتمین دوره از مسابقات قهرمانی والیبال نشسته کشور شد./س

برچسب ها: تیم ، لایق ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.