مدیر كل امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نگرانی مردم در ارتباط با اعمال تحریم ها و افزایش قیمت كالاهای اساسی گفت: با تمهیدات اندیشیده شده این وزارتخانه و تشكیل كمیسیون تنظیم بازار، در كمتر از 10 روز قیمت كالاهای مصرفی بویژه مرغ و شیر به نرخ منطقی رسید.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان ، مظفر فروتن' افزود: دیگر جای نگرانی از بابت افزایش قیمت كالاهای مصرفی برای مردم وجود ندارد چرا كه داستان گرانی به پایان رسیده و انواع كالا در كشور با قیمت مطلوب عرضه می شود.

وی اظهار داشت: تحریم ها از ابتدای انقلاب وجود داشته و هیچ اثری در توسعه نظام اقتصادی كشور نداشته است و اكنون با تدابیر اتخاذ شده قیمت كالاها بویژه اقلام اساسی كنترل شده است.

وی در زمینه چگونگی كنترل قیمت شیر و مرغ در كشور گفت: با تامین نهاده های دامی و توزیع مناسب آنها در سطح استانهای كشور، نظارت بر قیمت انواع كالاها با همكاری سازمان حمایت از مصرف كنندگان قیمت كاذب مرغ و شیر از بین رفت.

فروتن افزود: در نتیجه تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت برای كنترل قیمتها، اكنون مرغ با پایین ترین قیمت در سیستان و بلوچستان در مقایسه با سایر استانهای كشور توزیع می شود.

این مسوول گفت: مردم سیستان و بلوچستان با مراجعه به مراكز عرضه محصولات پروتئینی می توانند هر كیلو مرغ را با قیمت دولتی 45 هزار و 600 ریال خریداری كنند ./س

برچسب ها: زاهدان ، کالا ، نرخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.