به منظور جلوگیری از افزایش قیمت کود اوره فروش کود اوره به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی واگذار شد.

به گزار ش خبرنگارباشگاه خبرنگاران  گرگان ؛ مدیرعامل شركت خدمات حمایتی كشاورزان استان گلستان گفت: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت كود اوره در بازار و رعایت عدالت در توزیع، این شركت با اجرای سیستم كدینگ مسئولیت فروش مستقیم كود اوره را در استان برعهده دارد.

'بهرام پیوندی' افزود: این سیستم در سامانه هوشمند در حال اجراست و هم اكنون انبارهای شركت به نرم افزار این طزح مجهز هستند.

وی اظهارداشت: قیمت كود اوره به ازای هر كیلوگرم 4 هزار ریال و به ازای هر كیسه 50 كیلوگرمی 200 هزار ریال تعیین شده است.

وی در ادامه به اجرای طرح فرمونهای جنسی اشاره كرد كه براساس آن دفتر مطالعات كاربردی و كنترل كیفی شركت خدمات حمایتی كشاورزان ایران با نمونه برداری از سموم پس از فرموله شدن و اعلام نتایج مثبت آزمایشگاهی، آنها را به چرخه مصرف بازمی گرداند.

مهندس پیوندی افزود: دفتر مركزی این شركت با ساختار فنی و تكنولوژی خود توانسته است به جای مبارزه سنتی در كشتن آفات و امراض به مبارزه غیرشیمیایی یا تلفیقی روی اوردو تجلی ان تولید 4 فورمون جنسی به نامها پروانه شاخه خوار برنج، پروانه كرم سیب، پروانه قوزه پنبه و پروانه كرم شاخه خوار انگور است كه در توسعه شبكه های مراقبت و پیش آگاهی از طریق كلینیكهای گیاه پزشكی هزینه خواهند شد.

مدیرعامل شركت حدمات حمایتی كشاورزان استان گلستان همچنین گفت: این شركت انواع سموم از قبیل قارچ كشها، حشره كشها، علف كشها، گرانوره و سایر سموم را توزیع میشود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.