ملي پوش وزن 120 كيلوگرم تيم كشتي فرنگي گفت: با همه وجود تلاش مي كنم تا با كسب يك مدال در بازي هاي المپيك 2012 جاودانه شوم.

بشيرباباجانزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، اظهار داشت: هر روز كه به المپيك نزديك مي شويم شرايط برايم احساس تر مي شود چرا كه قرار است نتيجه ماه ها تلاش و زحمت خود را در اين ميدان بزرگ بگيرم.

وي با اشاره به وضعيت آمادگي خودش ادامه داد: تمرينات منسجم و با برنامه اي را در سيزدهمين مرحله اردوي آماده سازي فرنگي كاران زير نظر كادر فني دنبال مي كنم كه خوشبختانه شرايط مطلوبي دارم و به اميد خدا خود را تا شروع المپيك به اوج آمادگي خواهم رساند.

دارنده مدال برنز جهان تصريح كرد: از بسياري از پيشكسوتان و كساني كه در المپيك حضور داشتند شنيده ام كه كشتي گرفتن در اين رويداد ورزشي تفاوت هاي زيادي با ساير رقابت ها دارد به همين منظور نكات فني كه مربيان تيم ملي روي آن تاكيد دارند را با دقت گوش مي دهم تا در نهايت نقاط ضعفم به حداقل برسد.

وي تاكيد كرد: در رقابت هاي جهاني استانبول براي نخستين بار ايران را صاحب مدال سنگين وزن كشتي فرنگي كردم و قصد  دارم اين افتخار را در المپيك هم براي خودم به ثتب برسانم.

باباجانزاده خاطرنشان كرد: كشتي گيران در راه رسيدن به موفقيت ماه هاست كه شبانه روز به دور از خانواده مشغول تمرين هستند اما متاسفانه از سوي مسئولان حمايت هاي لازم صورت نمي گيرد كه اميدوارم حداقل در اين روزهاي باقي مانده تا المپيك توجه بيشتري به رشته هاي مدال آور شود./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار