بازي به جاي ربات x625 تمامي روزهاي ماندگار گذشته را برايم زنده كرد.

افشين سنگ چاپ بازيگر ربات x625 مجموعه "چاق و لاغر" در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: سال 1369 مشغول بازي در تئاتري بودم كه يكي از دوستانم از من دعوت كرد تا در نقش يك ربات، تست بازيگري دهم.

وي افزود: بازي به جاي x625 خيلي خاطره انگيز و دشوار بود براي اين كه تحمل آن لباس گرم با وجود دو مراقبت براي كنترل برق لباس و گرمايش كاري بس دشوار بود.

سنگ چاپ اظهار داشت: فيلمبرداري "چاق و لاغر" يك ماه و نيم طول كشيددو گاهي به دليل زدن ماسك و پوشيدن لباس گاهي به شدت گرم مي شد و از آن وضعيت بدم مي آمد.

وي با اشاره به بعضي ازدخاطرات خود تصريح كرد: زمان پخش سريال و تيتراژ آن شايعه شد كه ربات را از ژاپن آورده اند ولي با گذشت زمان مخاطبان و عده اي از دوستان باورشان نمي شد كه آن لباس را من به تن كرده ام.

سنگ چاپ افزود: به جراتمي گويم كه ديگر چنين مجموعه هايي ساخته نمي شود و آن زمان هم ساخت "چاق و لاغر" به همت آزادگان انجام شد و معتقدم كسي در نسل جديد توان پرداخت به چنين مجموعه هايي را ندارد.

وي با اشاره به آشنايي اش با امير قهرايي افزود: بازي به جاي x625  بعد از سربازي رفتن من بود و احتياج شديدي به پول و هزينه دانشگاه خود داشتم كه پس از آشنايي ام با استاد قهرايي بسيار بازيگري را جدي گرفتم و اين را مديون امير قهرايي هستم و بعد از آن سعي كردم هميشه او را الگوي خود قرار دهم.

وي خاطرنشان كرد: هيچ گاه خاطرات آن زمان و برخورد مخاطبان را فراموش نمي كنم و ياد آن دوران را هميشه در دلم زنده نگه مي دارم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار