پیشنهاد طرح ایجاد گذر صنایع دستی در این خیابان به مسولان شهر ارایه شد و طی مکاتبات انجام شده امیدوارم کار هرچه زودتر انجام شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛محمد حسین فراهانی مدیر كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با بیان اینکه خیابان استاد نجات اللهی(ویلا) از ديرباز محل عرضه توليدات صنايع دستي سراسر کشور بوده است.پیشنهاد طرح ایجاد گذر صنایع دستی در این خیابان به مسولین شهر ارایه شد و طی مکاتبات انجام شده امیدوارم کار هرچه زودتر انجام شود.
فراهانی افزود:با ایجاد این طرح،خیابان نجات الهی  می‌تواند به عنوان یك مركز توریسم، میزبان گردشگران داخلی و خارجی باشد و می تواند نقش مهمی در عرصه صنایع دستی کشور داشته باشد.
وی ادامه داد:این پیاده راه  می تواند علاوه بر رونق صنایع دستی باعث رشد و افزایش گردشگری نیز بشود همچنین در این گذر طرحی پیش بینی شده است که با اجرا آن  از تردد خودروها در بخشی از این خیابان كاسته می‌شود و گردشگران می‌توانند با آرامش و فراغت  بیشتری از  تولیداتی كه نشان از فرهنگ و هنر ایرانی دارد، خریداری كنند. ایشان اشاره ای هم به نزدیکی خیابان استاد نجات الهی به خانه هنر مندان و خیابان کریم خان که مرکز فرهنگی کتاب فروشان هستند داشتند که می تواند محور مناسبی برای توسعه بازارچه های صنایع دستی باشد./ه
برچسب ها: ایجاد ، گذر ، صنایع ، دستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار