مربي تيم ملي كاراته گفت: خيلي خوشحالم كه نمايندگان وزن 84+ كيلوگرم كشورمان به من اعتماد كرده و به گفته‌هايم عمل كردند.

مهران بهنام‌فر در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:‌ هدايت نفرات سنگين وزن را در مسابقات آسيايي ازبكستان ( 24 تير تا 27 تير)‌ بر عهده دارم، خوشحالم كه اين نفرات توانستند در مسابقات كاراته وان اندونزي عملكردي قابل قبول داشته باشند.

وي تصريح كرد: تمرينات خيلي خوبي را پشت سر گذاشته‌ايم و بطور حتم با اين شرايط مي‌توانيم بهترين نتايج را در مسابقات آسيايي ازبكستان بدست آوريم.

بهنام فر افزود: ذبيح‌اله پورشيب در اندونزي عملكرد خوبي داشت و به عنوان ملي پوش وزن 84+ كيلوگرم انتخاب شد، سامان حيدري و سجاد گنج زاده در تركيب كومتيه تيمي قرار گرفتند، اميدوارم بتوانيم در ازبكستان در بهترين شرايط بر روي تاتامي مسابقات حضور يابيم.

وي خاطر نشان كرد: اردوي تيم ملي از امروز 12 تير در قم آغاز شده و تا 15 تير ادامه مي‌يابد، اردوي پاياني نيز در همين استان برگزار مي‌شود و تا زمان اعزام به مسابقات آسيايي ( 23 تير) ادامه پيدا خواهد كرد.

بهنام فر افزود: خيلي خوشحالم كه سنگين وزن‌هاي تيم ملي به من اعتماد كرده و به گفته‌هايم عمل مي‌كنند. كاراته كاهاي حاضر در تيم، همگي از كاراته كاهاي حرفه‌اي هستند كه فقط سعي مي‌كنم آنها را در شرايط ايده‌ال نگه داشته و برخي تجربياتم را در اختيار آنها قرار دهم.

ملي پوش سابق كاراته گفت:‌ از عملكرد كاراته كاهاي سنگين وزن رضايت كامل دارم، اميدوارم بتوانيم در ازبكستان موفق باشيم.
بهنام فر افزود: مسابقات كاراته وان اندونزي ( 3 تير) را فراموش كرده‌ام و اكنون فقط به موفقيت در مسابقات آسيايي ازبكستان مي‌انديشم./مح
برچسب ها: کاراته ، رزمی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار