مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: عملیات راهداری محوری در حوزه راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ایوب کرد اظهار داشت: در راستای حفظ و نگهداری از راه‌ها، برقراری ترافیک روان و افزایش ضریب ایمنی محورهای جنوب استان سیستان و بلوچستان عملیات راهداری محوری در حال اجراست.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی جنوب استان سیستان و بلوچستان در مقایسه با سایر استان‌ها، فعالیت‌های مضاعفی برای حفظ و نگهداری راه‌ها، ترمیم و لکه‌گیری روکش آسفالت‌ محورهای اصلی و فرعی در حال انجام است.

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب سیستان‌و بلوچستان ادامه داد: از ابتدای سال جاری در 34 هزار 587متر مربع از راه‌های اصلی و فرعی جنوب استان و سیستان عملیات لکه‌گیری در راستای افزایش ضریب ایمنی محورها انجام شده است.

کرد گفت: تسطیح حریم قانونی به میزان 837 هزار و 980 متر مربع, 7 هزار و 914 متر مکعب ریزش برداری، 8 هزار و 300 کیلومتر موج تراشی، ترمیم32 دستگاه ابنیه فنی کوچک، هزار و 370 متر مکعب گابیون‌چینی و 14 هزار و 590 متر اصلاح قنو از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه راهداری جنوب استان است.

وی سالم نگهداشتن رویه آسفالت به منظور ایمن‌سازی حمل و نقل جاده‌ای همراه با نصب علائم جاده‌ای را از مهم‌ترین اهداف این اداره کل عنوان کرد و گفت: عملیات مستمر راهداری در سطح راه‌های جنوب استان سیستان و بلوچستان در حال اجرا است و نیروهای راهداری بصورت شبانه‌روزی تلاش خود را در زمینه ایمنی محورها و تردد روان هموطنان انجام می‌دهند./س

برچسب ها: عملیات ، راهداری ، محوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.