امام جمعه مشهد گفت: مراسم نیمه شعبان سبب اعتقاد عینیت پيدا كردن به امام زمان(عج) می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، آیت ا... سید احمد علم‌الهدی در جمع مديران ستادهای مردمی جشن نیمه‌شعبان سپاه ناحیه مالک‌اشتر مشهد با بیان این مطلب افزود: باید در نیمه شعبان کاری کرد که شهر به هیجان درآید و تعادل زندگی مردم به سمت و سوي امام زمان(عج) زیر و رو شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید با همه امکانات در صحنه فعالیت نیمه‌شعبان حاضر شویم، بیان کرد: در شب میلاد منجی عالم بشریت باید شهر بر اثر جشن ها و چراغانی ها و برنامه های مختلف دگرگون شود.

امام جمعه مشهد با اشاره به اينكه این‌گونه فعالیت‌ها موجب می‌شود عشق جدی و اعتقاد واقعی به امام زمان(عج) عینیت پيدا كند و نشان داده شود، تاکید کرد: همچنین این اقدام، ابتكار عمل را از دست آنانی که متحجر هستند و خود را متولی امام زمان(عج) می‌دانند، خواهد گرفت، پس نگذارید آن افراد نقش‌آفرین باشند؛ چراکه نگاه آنان به امام زمان(عج) نگاه نادرستي است.

علم الهدی با ابراز تأسف از وجود برخی افراد متحجر در کشور که به امام زمان(عج) نگاهي اسطوره‌ای دارند، ادامه داد: باید به امام زمان(عج) نگاه جدی و واقعی شود و این موضوع را حس کرد که ایشان حضور دارند و حجت خدا هستند./س  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.