اجسامي چون تلويزيون و تفنگ از شخصيتهاي تاثيرگذار نمايش "مردي كه باد در پيراهنش مي‌وزد" به كارگرداني ميلاد حسيني شكيب هستند.

ميلاد حسيني شكيب،كارگردان تئاتر كه با نمايش "مردي كه باد در پيراهنش مي وزد" در جشنواره چهاردهم تئاتر عروسكي شركت كرده است؛در خصوص اين اثر نمايشي به خبرنگار بخش تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت:اين نمايش عروسكي است،اما نه به ‌آن معناي كليشه اي كه وجود دارد بلكه اثري تلفيقي است كه عروسك ها شي هستند.
وي افزود:اجسامي مثل تفنگ و تلويزيون در اين اثر كاراكترهاي عروسكي را تشكيل مي‌دهند و دو بازيگر نيز در اثر حضور دارند.
شكيب تصريح كرد:اين نمايش داستان مردي تنها است كه پدر و مادر و همسرش او را ترك كرده اند و در گيرو دارد مشكلات اشيا به او كمك مي‌كنند.
اين كارگردان بيان كرد:در اين نمايش دو روايت داريم روايت ابتدايي در خصوص شخصيت اصلي و همسرش است كه در واقع روايتگر زندگي شان را مي‌بينيم و روايت دوم، ارتباط شخصيت اصلي با اشيا است.
وي بيان كرد:صحنه اين نمايش شامل 2 بخش است كه به خانه و كافه تقسيم مي شود و صحنه كافه جدا از سن است.
شكيب با اشاره به اين كه نمايش موسيقي زنده دارد اظهار كرد: وسيقي اين اثر برعهده ماني منادي زاده است و به صورت زنده و با بهره گيري از ادوات ملوديكا،گيتار و كوزه اجرا مي شود.
شايان ذكر است؛" مردي كه باد در پيراهنش مي‌وزد" به نويسندگي احسان پويا و كارگرداني ميلاد حسيني شكيب در دومين روز جشنواره يكشنبه 11 تير، ساعت 18 و 20 ميهمان تماشاخانه سنگلج مي شود./ه

برچسب ها: اشیاء ، دارای ، شخصیت ، می شوند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار