تحقق سهم 25 درصدی بخش تعاون در اقتصاد از جمله اهداف تعریف شده در اسناد بالا دستی برای این بخش است که باید با جدیت هر چه بیشتر برنامه ریزی ها را به این سمت سوق داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران شاهرخ اردلان منش معاون امور تعاونی ها اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان با اشاره به نام گذاری سال 2012 به نام سال جهانی تعاون گفت: نقش تعاونی ها در اعتلای جامعه بسیار بیشتر از آنچه هست باید مورد توجه قرار داد چرا که انتظار می رود با همت و تلاش بیشتر تعاونی ها جایگاه واقعی خود را در جامعه پیدا کنند بیش از بیش موجبات رشد و ترقی کشور را به سمت پیشرفت و تعالی فراهم سازند.
وی افزود: تحقق سهم 25 درصدی بخش تعاون در اقتصاد کشور در پایان برنامه پنجم توسعه از جمله اهداف تعریف شده در اسناد بالا دستی برای این بخش است که باید با جدیت هر چه تمام تر برنامه ریزی ها را به این سمت و سو سوق داد.
اردلان منش هم چنین از قوانین و دستور العمل های تدوین شده در حوزه تعاون به عنوان نقشه راه نام برد و اظهار داشت: تنها با حرکت در چهار چوب این قوانین است که می توان سهم 25 درصدی تعاون در پایان برنامه پنجم توسعه را در کشور محقق کرد.
معاون امور تعاونی های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان خاطر نشان کرد: از ابتدای انقلاب و تاسیس وزارت تعاون سابق اقدامات زیادی در راستای تقویت و توسعه تعاونی ها انجام شده است که با توجه به ظرفیت های موجود در بخش تعاونی ها و اعتقاد هر دو بخش دولتی و خصوصی به تعاون باید با تلاش بیشتر به فعالیت در حوزه تعاونی ها همت گماشت. /ل
برچسب ها: تعاون ، اردلان منش ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار