رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در جهان امروز پوچ‌گرایی مطلق، ناشی از فرهنگ انسان‌گرا حاکم شده که ناشی از تفکر برتری جهان بشری بر جهان‌الهی است.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمد مهدی مسعودی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در نشست تجلیل از تلاش‌های سیدمحمدحسن مددی الموسوی، مدیر زبان و ارتباطات اسلامی مرکز شیخ بهایی، در عرصه گسترش فرهنگ زبان‌آموزی در حوزه علمیه، چنین نشست‌هایی را باعث تقویت انگیزه دانست.
مسعودی با اشاره به سخن رهبری مبنی بر اینکه «ما در شرایط بدر هستیم نه در شرایط شعب‌ابی‌طالب» گفت: نباید فقط به تهدیدها نگریست و جهان را مملو از تهدیدهای ناظر به نظام و حرکت مؤمنان و انقلابیون دانست؛ البته دفاع از تئوری «توهم توطئه» نیز ساده اندیشی است؛ زیرا در شرایط کنونی تهدیدات بی‌شماری متوجه جمهوری اسلامی است.
وی افزود: یکی از اصلی‌ترین تهدیدهای نظام اسلامی و سازمان‌های آن، جهانی‌سازی است که محصول دوران جدید و پیشرفت فن‌آوری به شمار مي‌رود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: آسیب اول اين تهديد، نگاه‌های متکثر به باورهای دینی است که معتقد است باید همه چیز را به سمت اندیشه‌ای خاص و غربی، جهانی کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمين مسعودی با اشاره به این که می‌توان به جای جهانی‌سازی به جهانی شدن اندیشید و این تهدید را تبدیل به فرصت کرد، گفت: در جهانی شدن به تبادل آرا و تعامل پرداخته می‌شود./س  

برچسب ها: تفکر ، برتر ، تهدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.