جانشین سپاه شهرستان شاهرود گفت: برگزاری جلسه حلقه‏ های صالحین و جمع شدن نیروهای سازندگی دور همدیگر باعث تجدید روحیه و ایجاد نشاط مضاعف برای خدمت می‏شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  حسین بذرکار صبح امروز در همایش و کارگاه آموزشی مسئولان بسیج سازندگی پایگاه‏ها و حوزه‎های سپاه شاهرود اظهار داشت: یکی از اهداف تشکیل بسیج مردمی، خدمت به انقلاب و جامعه‏ اسلامی است.

جانشین سپاه شهرستان شاهرود گفت: بسیج سازندگی سپاه در راه خدمت‎رسانی به مردم، به فرمان رهبر معظم انقلاب تشکیل شد و به عمران و آبادنی مناطق محروم همت گماشت.

بذرکار افزود: هر کس در طرح هجرت شرکت می‏کند هدفش رضایت الهی و خدمت به خلق است و این بالاترین ارزش‏ها و ثواب‏ها در جامعه است و باید تلاش کنیم خدمت‏رسانی و کمک به هم‏نوع را در جامعه تقویت و گسترش دهیم.

جانشین سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه در کنار خدمت‏رسانی و کمک به هم‏نوع افراد شرکت کننده در این طرح باید اشتیاق و انگیزه داشته باشند، اظهار داشت: برگزاری جلسه حلقه‏ های صالحین و جمع شدن نیروها دور همدیگر باعث تجدید روحیه و ایجاد نشاط مضاعف برای خدمت می‏شود.

فرمانده حوزه خاتم‏ الانبیای شاهرود نیز در این جلسه اظهار داشت: در جلسات صالحین، باید روحیه معنویت و ارتباط با خدا را تقویت کرد و این موضوع با صمیمت اعضا میسر است.

عباس‏علی کاظمی با اشاره به توجه بسیجیان به معنویت گفت: مقام معظم رهبری در سخنانی می‏فرمایند "افرادی که نخواهند تلاش کنند و زحمت بکشند، در بازار معنویت و در سودای عشق و ایمان و تقوای فضایل معنوی چیزی گیرشان نخواهد آمد؛ ملت‏هایی که تلاش، مجاهدت و ایثار کنند و از کار و فداکاری نترسند، خدای متعال به آنها همه چیز خواهد داد.

وی با استناد به سخن رهبر معظم انقلاب افزود: امام خامنه‏ای معنویت را رمز موفقیت ملت‏ها معرفی می‏کند و تأکید دارند که معنویت با ایثار و مجاهدت به دست می ‏آید، پس یک فرد بسیجی که از روحیه بالای ایثار و شجاعت و فداکاری برخوردار است باید سمبل و الگوی معنویت در جامعه باشد.

کاظمی افزود: در جلسات صالحین باید روحیه معنویت و ارتباط با خدا را تقویت کرد و با تاثیرگذاری بر یکدیگر و ایجاد فضای دوستی و مودت در تقویت باورهای دینی و اسلامی و افزایش بصیرت در اعضا تلاش شود تا این مودت را به بیرون و جامعه نیز منتقل شود./ج1

برچسب ها: سمنان ، شاهرود ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.