گوگل به دنبال راهي براي جستجوي اطلاعات، خواندن پيام هاي متني، تماشاي آنلاين فيلم و ارسال عکس روي شبکه هاي اجتماعي بدون نياز به دستگاه هاي دستي است.

 به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران، اين شرکت در اين خصوص موفق به ساخت عينکي شده است که با اتصال به اينترنت توانست خواسته گوگل را برآورده کند.



گوگل ساخت اين عينک را از 2 سال پيش و به صورت مخفيانه آغاز کرد.اين تکنولوژي که عينک پروژه نام دارد هم اکنون به اندازه اي پيشرفت کرده است که در نمايشگاه هفته پيش گوگل رونمايي شده و تا 2 ماه آينده پيش فروش آن به شرکت هاي بزرگ توليد کننده گجت و رايانه آغاز مي شود تا از اين طريق بتوانند به گوگل در هرچه بهتر کردن اين محصول کمک کنند؛ چراکه اين دستگاه بايد در حدي پيشرفته و طول عمر باطري آن به قدري زياد باشد که بتوان در تمام طول روز از آن استفاده کرد.



 عينک پروژه مجهز به دوربيني است که به کاربر اين امکان را مي دهد بدون استفاده از دوربين، تلفن و يا هر نوع گجت ديگري پيام ها را به صورت متني در برابر چشمان خود دريافت کرده و يا به ارتباط تصويري با ديگر کاربران بپردازد. رايانه اين عينک ها به صورت مستطيل بسيار کوچکي روي لبه بالايي شيشه راست آن تعبيه شده است.با استفاده از اين عينک مي توان از کليه رويدادها به صورت آنلاين فيلم برداري و يا عکس برداري کرد.



 گفتني است؛ عرضه عمومي اين عينک ها از 2 سال آينده آغاز خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار