امام جمعه اهر در جمع مردم شهرستان اهر گفت: تحریمهای دول استکباری عزم ملت ایران را در رسیدن به خودکفایی بیشتر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز، حجت الاسلام  حاجی زاده گفت: دشمنان در طول 33 سال از عمر پربرکت انقلاب با تحریمهای مختلف شعی کرده اند که در مقابل اهداف والای نظام و انقلاب در حوزه های مختلف خللی ایجاد کنند اما ملت ایران از این تحریمها سربلند بیرون آمده است و دشمنان بدانند تحریمهای جدید نیز بی تأثیر خواهد بود.

 وی، در قسمتی دیگر از سخنان خود به روز جوان اشاره کرد و افزود: باید ملاک و معیار جوانان ما سرور جوانان عالم علی اکبر باشد و با تأسی از سیره و زندگانی ائمه معصومین و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی در بین جوانان آنها را پیش از پیش با مساجد، محافل مذهبی و مسائل دینی آشنا نمائیم و مطمئن باشیم تا زمانی که مسائل دینی و معنوی در بین جوانان ما از جایگاه مناسب برخوردار است تلاش های فرهنگی و تهاجم فرهنگی و جنگ نرم تأثیری در جوانان نخواهد داشت.

 این مقام مسئول وحدت، همدلی را رمز موفقیت و پویایی نظام اسلامی ذکر کرد و افزود: همه ما وظیفه داریم حول محور ولایت با تبعیت از فرامین معظم له در تحکیم و تداوم نظام اسلامی تلاش مضاعف کنیم.

وی، همچنین به دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته ای اشاره کرد و این موفقیت را نشان از توان امنیتی، وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) برشمرد و آن را مرحمی بر دل دوستداران نظام و انقلاب ذکر کرد و افزود: به برکت شهدا و دستگاههای امنیتی امروز کشورمان یکی از کشورهای امن دنیا است که در سایه تلاش های دستگاه های امنیتی، نظامی و انتظامی محقق شده است.

حجت الاسلام حاجی زاده به سالگرد سقوط ایرباس توسط استکبار جهانی و شهادت 290 نفر از هموطنان را نشان از خشم و کینه آنها از انقلاب اسلامی و دروغ بودن دفاع از حقوق بشر اعلام کرد و افزود: این ننگ و نفرت هیچ وقت از حافظه ملت ایران پاک نخواهد شد.

وی در پایان بااشاره به فرارسیدن نیمه شعبان بر تبیین اهداف این روز به عنوان روز مستضعفین و روز میلاد حضرت مهدی(عج) و برگزاری هرچه باشکوهتر آن تأکید کرد و دینداری، ولایت مداری و توجه به قرآن و عترت را کمک به ظهور آن حضرت برشمرد.  /س
برچسب ها: تحریم ، استکبار ، خودکفایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.