نمایشگاه ضیافت به دلیل عرضه مستقیم كالا از تولید به مصرف با ۱۵درصد تخفیف عرضه مى شود.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، نمایشگاه ضیافت به دلیل عرضه مستقیم كالا از تولید به مصرف با ۱۵درصد تخفیف عرضه مى شود .قاسم نوده فراهانى، رییس شوراى اصناف با اشاره به برگزارى نمایشگاه هاى ضیافت از ۱۵تیرماه تا ۵ مرداد سال جارى ،خاطرنشان كرد: در شرایطى كه كالا از بنكدار خریدارى و در نمایشگاه ویژه ماه رمضان عرضه شود كالا چند درصدى گران ترمى شود اما عرضه مستقیم كالا از تولید به دست مصرف كننده كاهش ۱۵ درصدى قیمت ها را به دنبال دارد.
وى افزود: اغلب شركت كنندگان در نمایشگاه ماه رمضان تولید كنندگانى هستند كه به طور مستقیم كالاهاى اساسى و ضرورى در سبد مصرفى خانوارها را در اختیار آنها قرار مى دهند.
رییس شوراى اصناف در خصوص ناكارآمدى نظام توزیع بسیارى از كالاها و خدمات در كشور خاطرنشان كرد: واحدهاى صنفى و اتحادیه ها باید تنظیم و ساماندهى نظام توزیع را برعهده داشته باشند و ایجاد فروشگاه هاى بزرگ و زنجیره اى مى تواند یكى از راهكارهاى تنظیم و ساماندهى بازار توزیع و حذف واسطه هاباشد.
نوده فراهانى تصریح كرد: به دلیل مشكل هاى زندگى شهرى مردم ترجیح مى دهند خرید خود را به صورت یكجا و از یك فروشگاه خرید كنند و ایجاد فروشگاه هاى بزرگ و زنجیره اى فرصتى مناسب را براى عرضه كالا در اختیار مى دهد./س
برچسب ها: تخفیف ، کالا ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار