معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برنامه پزشك خانواده به دنبال ساماندهي نظام ارائه خدمات سلامت است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دكتر امامي رضوي در حاشيه برگزاري اجلاس معاونين درمان و روساي دانشگاه هاي علوم پزشكي شمالغرب كشور در تبريز در رابطه با اجرای برنامه پزشك خانواده در كشور گفت: برنامه پزشك خانواده يك اصلاح كامل در سيستم ارائه خدمات سلامت است تا  هم مردم راهنمايي درست بشوند و هم ارايه خدمات خوبي به آنها بشود و هم بتوانند بازخورد آن ارائه خدمات را بگيرند.
 
وی در ادامه اظهار كرد: نظارت و پايش عملكرد دانشگاه ها در حوزه درمان برنامه جدي است كه در طي دو سال گذشته در سطح وزارت بهداشت آغاز شده و كشور به 12 قطب تقسيم بندي شده و اين قطب ها با مركزيت يكي از استان هاي بزرگ فعاليت مي كنند و در هر قطب با تشكيل جلساتي مسائل و مشكلات قطب ها با كمك كارشناسان دانشگاهي و كارشناسان ستادی وزارت خانه مورد ارزیابی قرار می گیرند.
 
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: هدف از برگزاري اين نشست ها ارتقای شاخص هاي عملكردي درجهت رضايتمندي مردم  و رسيدگي به امور درمان است تا مردم به خدمات بهتري دسترسي داشته باشد.
 
گفتني است: نشست معاونين درمان و روساي دانشگاه هاي علوم پزشكي شمالغرب كشور به منظور بررسي مشكلات درماني استان هاي شمالغرب كشور به مدت دو روز در تبريز برگزار شد./عط
برچسب ها: دانشگاهی ، قطب ، خدمات ، سلامت ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.