ایجاد منطقه فرهنگی اقتصادی پارس اسلامی

  به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قزوين دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش تببین حقوقی مالکیت جزائر سه گانه ایران در قزوین با بیان این مطلب اظهار داشت : توطئه بزرگی در علیه ملت ایران حال شکل گیری است .

محسن رضایی با بیان اینکه هوشیاری ، وحدت و همدلی از مهم ترین راه های مبارزه با این توطئه است افزود : پیش روی کشورهای عربی و غربی از طرح جزائر سه گانه و تلاش برای عربی خواندن خلیج فارس نشان از تلاش دشمن برای عقب نشینی ایران تا خط ساحلی خود است .

وی حاکمیت ایران بر سه جزیره ابوموسی ، تنب بزرگ و کوچک را غیر قابل خدشه دانست و تصریح کرد : کشوهای غربی به دنبال ایجاد شیوه جدیدی از استعمار هستند .

وی کاهش انرژی را در ده سال آینده را یکی از مهم ترین دلایل توطئه های دشمن برای کشورمان دانست و گفت : دولتهای غربی با طمع خاصی بر منابع نفت و گاز کشورمان نگاه میکنند و در این بین تنها هوشیاری و وحدت ملت می تواند در شکست این توطئه موثر واقع شود .

رضایی با اعلام مخالفت از هرگونه جنجال و ماجراجویی در منطقه توسط کشورمان ، از کشورهای عربی حاضر در منطقه خواست تا با حفظ برادری از شرایط حال حاضر سوء استفاده نکنند ./س


برچسب ها: محسن رضایی ، پارس ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.