رئیس دادگستری سلماس گفت: تلاش دستگاه قضایی برای استقرار امنیت و نظم در جای جای میهن اسلامی قابل توجه است و باید این تلاش‌ها همچنان با جدیت دنبال شود.

علی حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه، ضمن تبریک هفته قوه‌قضاییه، اظهار داشت: نمایشگاه دستاورد‌های دستگاه قضایی و انتظامی سلماس همزمان با هفته قوه قضائیه در این شهرستان برگزار می‌شود تا اقشار مختلف مردم با زحمات فراوان و برنامه‌های مختلف این مجموعه آشنایی کافی پیدا کنند.

وی با اشاره به نامگذاری روزهای هفته قوه قضائیه اضافه کرد: روزهای این هفته به نام قوه قضائیه و ترویج فرهنگ حقوقی در جامعه، قوه قضائیه و حراست از بیت‌المال و مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی، قوه قضائیه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه ارزش‌های اسلامی در جامعه، قوه قضائیه و عدالت‌محوری، نظارت و قانونمندی، قوه قضائیه و حفظ حقوق شهروندی، حفاظت اجتماعی و معرفی حقوق بشر اسلامی، قوه قضائیه و ایجاد بسترهای امنیت اقتصادی در راستای تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامیده شده است.

وی ادامه داد: همچنین آخرین روز این هفته قوه قضائیه، ولایت‌محوری و تجدید میثاق با رهبری نامگذاری شده است و متناسب با نامگذاری روزهای این هفته نسبت به تدارک برنامه‌های اجتماعی فرهنگی و ... اقدام شده است.

حسن‌زاده در تشریح برنامه‌های این هفته گفت: برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در طول هفته در مساجد شهر، برگزاری مسابقه تیراندازی و قایقرانی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دستگاه قضایی و انتظامی سلماس، دیدار و ملاقات مردمی قضات دادگستری از جمله برنامه‌هایی هستند که در این هفته در این شهرستان اجرایی می‌شود.

رئیس دادگستری سلماس افزود: دادن جواز ملاقات حضوری و مرخصی به مناسبت این هفته به زندانیان واجدالشرایط، بازدید قضات شعبات مختلف از زندان‌های استان و حضور در جمع تولیدکنندگان زندانی از برنامه‌هایی است که به صورت روزانه در این هفته به اجرا در می‌آید./س

برچسب ها: دستگاه ، سلماس ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.