معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین(ع) گفت: امروز دشمن از قدرت و علم نظامی ایران اسلامی به هراس افتاده است.


 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سرتیپ پاسدار ا...نور نوراللهی علم نظامی ایران در همایش بصیرت در تداوم راه امام حسین(ع) و شهدای انقلاب اسلامی و گرامی داشت شهدای هفتم تیر در مهدیه نیشابور اظهار داشت: انقلاب امام خمینی با شعارهای الهی و اسلامی حیات گرفت.

وی افزود: ما امروز به عنوان امانت‌دار خون شهیدان وظیفه‌مان بسیار سنگین است و غفلت یک مرض بسیار سنگین و خسارت‌آور است و باید مراقب بود جزء غافلان جامعه نبود.

وی خاطرنشان کرد: باید امروز همه امر به معروف و نهی از منکر کنیم و فقط دلخوش به برخورد قوه قضاییه نباشیم تا بتوانیم سرمایه جوانان کشور را حفظ کنیم.

وی تأکید کرد: جامعه‌ای که امر به معروف و نهی از منکر در آن زنده نباشد، آن یک جامعه مرده است.

این سرتیپ پاسدار افزود: او یادآور شد: پرچم دفاع از دین را کسی نمی‌تواند بگیرد مگر اینکه بصیر، صبور و عالم به مواضع حق باشد.

نوراللهی گفت: بسیاری از کسانی که فتنه دامنشان را گرفت خود نفهمیدند که شبهه اسیرشان کرده است.

او تصریح کرد: استراتژی انقلاب امام خمینی(ره) این بود که در برابر تفکر ایرانی نمی‌فهمد رژیم پهلوی، بایستد و تفکر ایرانی مي‌تواند را گسترش داد.

او با بیان اینکه جامعه امروز در تهدید تهاجم فرهنگی دشمن است، اظهار داشت: دشمن دوهزار و 800 ساعت از طریق 120 رسانه صوتی و تصویری برای ما در حال پخش برنامه است تا بتوانند این سرمایه انسانی و جوانان بدر و خیبر در 8 سال دفاع مقدس را از ما بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی زیبنده نیست در هر شبانه‌روز 345 مورد طلاق اتفاق بیفتد./س 


برچسب ها: علم ، نظامی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.