1511 فرصت سرمایه گذاری در نمایشگاه توانمندی های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی قرار است از سوی 6 منطقه آزاد، ارس، اروند، چابهار، قشم و کیش به سرمایه گذاران معرفی شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، نخستین نمایشگاه توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در تهران گشایش یافته که در این نمایشگاه 1511 فرصت سرمایه گذاری معرف شده است.
براساس این گزارش: در نمایشگاه توانمندی های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منطقه آزاد انزلی با 100 فرصت سرمایه گذاری در بخش های گردشگری ، بندری، صنایع تولیدی و اشتغال زا شرکت کرده است. منطقه آزاد اروند نیز در سه بخش بازرگانی، گردشگری و صنعت با 112 فرصت سرمایه گذاری که 37 بسته آن مطالعه شده و آماده تحویل است در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.
همچنین منطقه آزاد قشم با هزار فرصت سرمایه گذاری در 5 بخش صنعت و معدن ، تجارت و بازرگانی ، گردشگری، سرمایه گذاری و شرکت های تابع در این نمایشگاه حضور یافته است و در کنار آن منطقه آزاد کیش با حدودا 50 فرصت سرمایه گذاری که 20 فرصت آن مربوط به صنعت و 30 فرصت آن مربوط به بخش های غیرصنعتی است حضور کرده است.
طبق این گزارش: منطقه آزاد چابهار با 184 فرصت سرمایه گذاری که شامل حوزه های توسعه  و حمل و نقل و ترانزیت ، توسعه صنعت، توسعه گردشگری، توسعه انرژی، توسعه تجاری ، خدمات مالی بانک ، توسعه آموزشی ، تامین منابع مالی و سرمایه گذاری در پروژه های ملی ، و پروژه های درحال اجرا در این نمایشگاه حضور یافته است و منطقه آزاد ارس نیز با 65 پیشنهاد اقتصادی که شامل بسته ها و فرصت های سرمایه گذاری ، گردشگری، صنعتی و زیرساخت ها و امور زیربنایی و خدمات است در نمایشگاه شرکت خواهد کرد.
آنچه مسلم است در نمایشگاه مناطق آزاد ویژه اقتصادی یک هزار و 511 فرصت سرمایه گذاری در مناطق آزاد کشور معرفی شد که این میزان به جز بسته ها و فرصت های ارائه شده از سوی مناطق ویژه اقتصادی است.
نمایشگاه توانمندی های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تا دهم تیرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ادامه دارد./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار